Kortfilmen Abstruse R-600 på Åsen

Jajamen! Jocke är grym. Felet är att "i rr är det 95% hoj och 5% förare som gör det" (citat Tommy Andersson, bror till Gulsnabbtrajja). Dags att köpa gammal Synsamhoj?

Att snacka om No prisoners, Do or die och Banzai om en kille som inte klarar en regndroppe tycker jag känns....märkligt.

Chrille skrev:
Att snacka om No prisoners, Do or die och Banzai om en kille som inte klarar en regndroppe tycker jag känns....märkligt.

Äsch! Han ska köpa gammal Synsamhoj och regndäck med. Sedan kan han inte skylla på materialet eller vädret längre.

Jag får be om ursäkt för den dåliga kameraföringen, det kändes inte som att det var SÅ skakigt när jag filmade.

Last edited:
Chrille skrev:

Du ska få smisk på bara stjärten! :mad:

Hur var det nu? Jag hörde ryktas om någon som hällde ut ölen när farbror polisen var inom synhåll. Är det hårdrock det? :rofl

Macho Woman skrev:
Äsch! Han ska köpa gammal Synsamhoj och regndäck med. Sedan kan han inte skylla på materialet eller vädret längre.

Jag har inte behövt skylla på vädret än och jag tror jag skippar regndäcken helt, då kan jag alltid skylla på att jag saknar dem.

Bra va? :fakta

Dock, jag var lite småkåt på Lars Lönns ex-Söderholm-Kawa. Det var mycket godis på och till den... :crash

metallgutten skrev:
Fan va kul att se - bra jobbat Apis :tummenupp

Tack, tack, tack... *bockar och bugar*

Vi saknade Metallis där uppe på Geléåsen i helgen. Synd att du inte kom upp.

Ska du köra Knutan nu i augusti?

abstruse skrev:
Du ska få smisk på bara stjärten! :mad:

Hur var det nu? Jag hörde ryktas om någon som hällde ut ölen när farbror polisen var inom synhåll. Är det hårdrock det? :rofl

Skillnaden mellan hårdrock och dumhet är hårfin. Jag har pratat med polisen så många gånger om den just aktuella frågan att jag redan vet hur det går Häll ut ölen! Varför då? För att du inet får dricka på allmän plats! Men det är inte min öl. Vems öl är det då? Hans! Är det din öl? Nej. Vems är det då osv.....

Och vem tror du att dom tar när jag är ute och gör stan med familjefar ett o två...

Chrille skrev:
Skillnaden mellan hårdrock och dumhet är hårfin. Jag har pratat med polisen så många gånger om den just aktuella frågan att jag redan vet hur det går Häll ut ölen! Varför då? För att du inet får dricka på allmän plats! Men det är inte min öl. Vems öl är det då? Hans! Är det din öl? Nej. Vems är det då osv.....

Och vem tror du att dom tar när jag är ute och gör stan med familjefar ett o två...

Du får väl klippa dig då, så ser du lika gullig och beskedlig ut som Jalle. :fakta :rofl

På tal om Jalle ja, han har varit ovanligt tyst här på forumet sista tiden... :rolleyes:

Huga

Riktigt snygg och sen inbromsning. Man känner sig lite fåning när man sitter framför datorn och blir upphetsad över något som redan hänt.
GSXR1100R, är det inte dags för liveutsändning på nätet inför nästa race och en steadycam :crash

gôtt mos

gladh

gladh skrev:
Huga

Riktigt snygg och sen inbromsning. Man känner sig lite fåning när man sitter framför datorn och blir upphetsad över något som redan hänt.
GSXR1100R, är det inte dags för liveutsändning på nätet inför nästa race och en steadycam :crash

gôtt mos

gladh
Hohoho livesändning, hur ska man kunna fulklippa en livesändning :confused:

GSXR1100R skrev:
Hohoho livesändning, hur ska man kunna fulklippa en livesändning :confused:

Genom att vara darrig på handen, filma asfalten och himlen om vart annat, men allt det där vet du ju redan :p

skämt åsido, när kommer resten av de fina filmerna? ;)

oFFkeFF skrev:
Genom att vara darrig på handen, filma asfalten och himlen om vart annat, men allt det där vet du ju redan :p

skämt åsido, när kommer resten av de fina filmerna? ;)
Om du vore läskunnig så kunde du se att Mrgoofy filmade detta, om jag hade filmat så hade det skakat mycket värre, jag väntar på en DVD ifrån no:1... sparka han i röven så får vi se :D

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back