Kortet va nära på ryka...

Du han inte uppfatta konstapelns namn?
Köp ingen trisslott, din tur är nog förbrukad för denna helg. *skrattar*

Det var tur att du inte raggade upp en fittig polis

Last edited:
jäkla turgubbe! :P

såg själv en vit och en vinröd civil-bil i stan (hbg) när jag var på väg hem ifrån tågaborg. nya modellerna av XC70 och D5'or båda 2... jäkla svin som får såna bilar att glassa runt i. den vinröda var på väg till polisstationen och låg framför mig i ca 70-75 km/h och jag gasade upp till ungefär samma hastighet på 50-sträckan innan 70-sträckan och motorvägen. när dom såg mig i backspegeln så saktade dom in och trodde att jag skulle bränna om, men deras antenner såg jag och jag la mig så snällt i deras döda vinkel ;) när jag sedan la mig bakom dom i högerfilen så korsade dom alla möjliga filer och fick för sig att äta "köbekagor" och leka med batongerna i bastun på polishuset :P

i väntan på grönt ljus så tittade dom lite en hel del på mig, men jag fortsatte att sjunga till Erik Hassle's "Hurtful" :)

Det va en vinröd som stoppa mig, så mycket möjligt han va snäll mot dig med. Att se DIG sjunga låten hurtful måste ju ge minst 6 mån på kåken :D:D:D *skoja*

Det va en vinröd som stoppa mig, så mycket möjligt han va snäll mot dig med. Att se DIG sjunga låten hurtful måste ju ge minst 6 mån på kåken :D:D:D *skoja*

tror reg.nr. började med EDG eller nåt sånt.

äh, vill man ha lite mer känsla i låten Hurtful så får man tänka på polisens batonger och alla tvålar man får plocka upp i fängelse-duschen :arsele

det är fan bud på att sitta inne. sjysst mat, får pengar när man kommer ut, knyter nya kontakter... fan, nästan bättre att sitta inne än att vara arbetslös ju! :näsblod

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back