Kortet va nära på ryka...

Du han inte uppfatta konstapelns namn?
Köp ingen trisslott, din tur är nog förbrukad för denna helg. *skrattar*

Det var tur att du inte raggade upp en fittig polis

Last edited:
jäkla turgubbe! :P

såg själv en vit och en vinröd civil-bil i stan (hbg) när jag var på väg hem ifrån tågaborg. nya modellerna av XC70 och D5'or båda 2... jäkla svin som får såna bilar att glassa runt i. den vinröda var på väg till polisstationen och låg framför mig i ca 70-75 km/h och jag gasade upp till ungefär samma hastighet på 50-sträckan innan 70-sträckan och motorvägen. när dom såg mig i backspegeln så saktade dom in och trodde att jag skulle bränna om, men deras antenner såg jag och jag la mig så snällt i deras döda vinkel ;) när jag sedan la mig bakom dom i högerfilen så korsade dom alla möjliga filer och fick för sig att äta "köbekagor" och leka med batongerna i bastun på polishuset :P

i väntan på grönt ljus så tittade dom lite en hel del på mig, men jag fortsatte att sjunga till Erik Hassle's "Hurtful" :)

Det va en vinröd som stoppa mig, så mycket möjligt han va snäll mot dig med. Att se DIG sjunga låten hurtful måste ju ge minst 6 mån på kåken :D:D:D *skoja*

Det va en vinröd som stoppa mig, så mycket möjligt han va snäll mot dig med. Att se DIG sjunga låten hurtful måste ju ge minst 6 mån på kåken :D:D:D *skoja*

tror reg.nr. började med EDG eller nåt sånt.

äh, vill man ha lite mer känsla i låten Hurtful så får man tänka på polisens batonger och alla tvålar man får plocka upp i fängelse-duschen :arsele

det är fan bud på att sitta inne. sjysst mat, får pengar när man kommer ut, knyter nya kontakter... fan, nästan bättre att sitta inne än att vara arbetslös ju! :näsblod

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back