Kortedala MK Bankväll 2016

Tillägg.
Samtliga som har Svedeas helförsäkring får full försäkring i samtliga klasser.
Långsam, medel, snabb.
Bra va? Svedea e bäst. :Bugar

Tillägg.
Samtliga som har Svedeas helförsäkring får full försäkring i samtliga klasser.
Långsam, medel, snabb.
Bra va? Svedea e bäst. :Bugar

Det var som fasen !!!

Tummen upp för Svedea !

Men....................så kollar man upp det lite grann - Och Ja, det är först och främst omöjligt att ens försäkra min hoj med helförsäkring hos dem - Och deras trafikförsäkring är 4 ggr högre än den som jag betalar idag.

Last edited:
Toppenkväll på Falken ikväll - Enda som störde var att jag fick harva omkring i medelgruppen med en gammal Fzr (som iofs gjorde sitt jobb bra ändå).

Blev 1:02 tider enligt laptimern.......Men hade roligt ändå. BT023 touringdäck och 26 år gammal cykel, ähhh......huvudsaken är att man har kul. Min förgasarrenovering vart lyckad, hojen gick riktigt bra även om jag får finjustera tomgången.

Bra väder och bra utfört av Kortedala ger tummen upp för mig.

PS - Hoppas det gick bra med killen som klotade i medelgruppen i högfartskurvan - Det såg inte bra ut när han gick av (det gör det väl aldrig !!).

PS - Hoppas det gick bra med killen som klotade i medelgruppen i högfartskurvan - Det såg inte bra ut när han gick av (det gör det väl aldrig !!).[/QUOTE]

Har pratat med honom nu på morgonen, brutet nyckelben och tre spräckta revben men annars Ok.

PS - Hoppas det gick bra med killen som klotade i medelgruppen i högfartskurvan - Det såg inte bra ut när han gick av (det gör det väl aldrig !!).

Har pratat med honom nu på morgonen, brutet nyckelben och tre spräckta revben men annars Ok.[/QUOTE]

Tråkigt men skönt att det inte va värre

Jag var inte själv på plats denna gången tyvärr. Vad skönt att det gick såpass bra för den som åkte av. Jag vill tacka alla som gjorde bankvällen så väl genomförd.

Vi återkommer nästa år tror jag nog. :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...