Kortedala MK Bankväll 2016

Benny KMK

Ny medlem
Gick med
11 May 2015
Ort
Göteborg
Hoj
BMW K1600GT 2015
Det är sent pga underhandlingar, men nu kan man anmäla sej till vår bankväll på Falkenbergs Motorstadion den 25/5 17.00-20.00. Inskrivning från 15.00.
Vi vill också trycka på att ni laddar ner och tar med Inskrivningskontroll-papperet. Förra året gick mycket tid till att fylla i på plats. Varmt välkomna. :)

http://idrottonline.se/KortedalaMK-MotorcykelochSnoskoter

Hemsidan som vi har på idrottonline har ballat ur igen.
Här är direktlänken till anmälan.
http://kortedalamotorklubb.com/bandagen/
 
Last edited:
idrottonline nere i vanlig ordning....

Edit: Nu gick det efter flera försök. Anmäld iaf. Det kommer mao inte krävas tejpning och najning och sånt på eran körning?
 
Last edited:
idrottonline nere i vanlig ordning....

Edit: Nu gick det efter flera försök. Anmäld iaf. Det kommer mao inte krävas tejpning och najning och sånt på eran körning?

Hoppas nu att du har anmält dig i snabba gruppen så det inte blir som sist !


PS - Jag anmäler mig nu också.........................i snabb !
 
idrottonline nere i vanlig ordning....

Edit: Nu gick det efter flera försök. Anmäld iaf. Det kommer mao inte krävas tejpning och najning och sånt på eran körning?


Står inget om varken licens, najning eller tejpning på kmk:s hemsida ivf! kmk är ju medlemmar i svemo så frågan kanske är högst relevant dvs om svemos nya regler även gäller när en svemoansluten förening hyr av en svemoansluten förening. I min bok borde samma regler gälla för kmk:s bankväll på falken eller?

Benny, kan du bena ut några frågetecken om vad som gäller innan allt för många anmäler sig!
 
Last edited:
Inga krussiduller. :)
Man kör på samma sätt som man tar sej till banan. Inget mek med hojen alltså.
Ingen licenskörning. Tiden är för kort.
 
Inga krussiduller. :)
Man kör på samma sätt som man tar sej till banan. Inget mek med hojen alltså.
Ingen licenskörning. Tiden är för kort.

OK - Hoppas jag kan lita på din information.

Jag hoppas du är påläst och vet om att Svemo har nya regler som gäller för Svemoanslutna motorklubbar.
 
Lustigt att Svedea täcker långsam och medelgruppen.....det e ju där olyckorna tycks hända :crash
 
Lustigt att Svedea täcker långsam och medelgruppen.....det e ju där olyckorna tycks hända :crash

För att inte tala om alla andra bandagar jag varit på med detta upplägg där blandningen blivit helt åt helvete för att svinsnabba förare väljer långsam/medelgrupp bara för att deras försäkring ska gälla.......SUCK !!!!
 
Som förra året så har vi koll. Vi har inga problem med att plocka folk av banan. :hihi
Förra året var en succe enligt deltagarna. :D
 
Tyvärr finns det olika åsikter i Svemo idag. FMK och Arc kräver prova på licens och borttagen reg plåt och övertejpade lampor.

Har KMK krav på skinnställ? FMK har det kravet sedan 2015.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top