passerar Greven och ber om ursäkt
http://www.youtube.com/watch?v=B0RuvexHnDo
mitt första youtubeklipp någonsin
http://www.youtube.com/watch?v=B0RuvexHnDo
mitt första youtubeklipp någonsin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bra kört Alex!
Jag har ju en motor över Alex, så .... nästa år joinar jag kanske partyt igen i BoTT. Ska bara hitta en RSV 1000 ram-sving och gafflar! Någon här som har, hör av er!

Bra kört Alex!
Jag har ju en motor över Alex, så .... nästa år joinar jag kanske partyt igen i BoTT. Ska bara hitta en RSV 1000 ram-sving och gafflar! Någon här som har, hör av er!
Bara en idé som flög in i huvet igår efter att jag såg Alex så kaxig på Ava igår för att ha vunnit i helgenSåldes nån i tyskland med kass motor såg jag nånstans. Finns säkert om du letar runt lite.
Någon måste sätta honom på plats Du är ju ändå där... så fråga du o hör av digAnnars får jag komma förbi senare i veckan.
Bara en idé som flög in i huvet igår efter att jag såg Alex så kaxig på Ava igår för att ha vunnit i helgenNågon måste sätta honom på plats
hehe skojar bara (lite)...
DQ! Ska inte du oxå köra lite BoTT nästa år igen... kanske med en lite nyare aprilia? Hade varit roligt att dra ihop ett gäng o leka lite på banorna nästa år utan att vara överseriös.
Ska bygga hus nästa år så jag kommer inte riktigt ha tid för en fullsäsong Superbike nästa år känner jag... sedan kommer huset sno en del pengar oxå o så jag måste prioritera lite annorlunda.
Bara en idé som flög in i huvet igår efter att jag såg Alex så kaxig på Ava igår för att ha vunnit i helgenNågon måste sätta honom på plats
hehe skojar bara (lite)...
DQ! Ska inte du oxå köra lite BoTT nästa år igen... kanske med en lite nyare aprilia? Hade varit roligt att dra ihop ett gäng o leka lite på banorna nästa år utan att vara överseriös.
Ska se om man kan hitta antingen en vurpad ducce från staterna,

Sladdar in på ett bananskal...men den här har funnits hos AF1 Racing ett bra tag.Ja mer lika villkor är alltid roligare! Ska se om man kan hitta antingen en vurpad ducce från staterna, eller lite lösa delar till Aprilian. Hade varit kul o köra aprilia igen då chassit är stabilt o grymt på den hojen. Duccen är lite vinglig o för lätt i framändan.
Kolla med IO här på forumet. Han tog in en beggad 1098 från usa för en billig peng. Sålde den förra veckan för 99Ksek!! Om jag vetat det hade jag haft 2 st 1098or nu!![]()
Jag har tittat på det där och jag är uppe i 60-70kkr med frakt och tull till Sverige och då är ändå inte saker som helsystem, elsystem m.m inräknat.Sladdar in på ett bananskal...men den här har funnits hos AF1 Racing ett bra tag.
Blir kanske dyrt å råddigt från USA...
http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=3011
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |