kort filmsnutt från mantorp, BoTT

Bra kört Alex! :tummenupp

Jag har ju en motor över Alex, så .... nästa år joinar jag kanske partyt igen i BoTT. Ska bara hitta en RSV 1000 ram-sving och gafflar! Någon här som har, hör av er!
 
Bra kört Alex! :tummenupp

Jag har ju en motor över Alex, så .... nästa år joinar jag kanske partyt igen i BoTT. Ska bara hitta en RSV 1000 ram-sving och gafflar! Någon här som har, hör av er!

Snacka med Janne här på Ava, han har haft en Mille i delar, vet att det ligger en gaffel, Öhlinare.. :tuttar
 
Bra kört Alex! :tummenupp

Jag har ju en motor över Alex, så .... nästa år joinar jag kanske partyt igen i BoTT. Ska bara hitta en RSV 1000 ram-sving och gafflar! Någon här som har, hör av er!

Såldes nån i tyskland med kass motor såg jag nånstans. Finns säkert om du letar runt lite.
 
Du är ju ändå där... så fråga du o hör av dig :) Annars får jag komma förbi senare i veckan.

Såldes nån i tyskland med kass motor såg jag nånstans. Finns säkert om du letar runt lite.
Bara en idé som flög in i huvet igår efter att jag såg Alex så kaxig på Ava igår för att ha vunnit i helgen :hihi Någon måste sätta honom på plats ;) hehe skojar bara (lite)...

DQ! Ska inte du oxå köra lite BoTT nästa år igen... kanske med en lite nyare aprilia? Hade varit roligt att dra ihop ett gäng o leka lite på banorna nästa år utan att vara överseriös.

Ska bygga hus nästa år så jag kommer inte riktigt ha tid för en fullsäsong Superbike nästa år känner jag... sedan kommer huset sno en del pengar oxå o så jag måste prioritera lite annorlunda.
 
Last edited:
Du är ju ändå där... så fråga du o hör av dig :) Annars får jag komma förbi senare i veckan.


Bara en idé som flög in i huvet igår efter att jag såg Alex så kaxig på Ava igår för att ha vunnit i helgen :hihi Någon måste sätta honom på plats ;) hehe skojar bara (lite)...

DQ! Ska inte du oxå köra lite BoTT nästa år igen... kanske med en lite nyare aprilia? Hade varit roligt att dra ihop ett gäng o leka lite på banorna nästa år utan att vara överseriös.

Ska bygga hus nästa år så jag kommer inte riktigt ha tid för en fullsäsong Superbike nästa år känner jag... sedan kommer huset sno en del pengar oxå o så jag måste prioritera lite annorlunda.

Sprid ryktet så att vi blir många. 25 på gridden eller mera är önskvärt.

Fint det där med hus, du kan säkert låna mera stålar än det kostar och skicka in lite i hojen.:D
 
Bara en idé som flög in i huvet igår efter att jag såg Alex så kaxig på Ava igår för att ha vunnit i helgen :hihi Någon måste sätta honom på plats ;) hehe skojar bara (lite)...

DQ! Ska inte du oxå köra lite BoTT nästa år igen... kanske med en lite nyare aprilia? Hade varit roligt att dra ihop ett gäng o leka lite på banorna nästa år utan att vara överseriös.

Jomenvisst, jag är absolut riktigt sugen. Det blir antingen det eller ERF. Får se hur det går resten av året och hur ekonomin ser ut. Ska jag åka BoTT vill jag ha nått som man kan vinna med. Pinky duger inte riktigt... En nyare Mille eller en 848/1098. Skoj isf om vi kunde bli några stycken som kan fightas. Förra året hade jag inte riktigt möjlighet att göra det...
 
Ja mer lika villkor är alltid roligare! Ska se om man kan hitta antingen en vurpad ducce från staterna, eller lite lösa delar till Aprilian. Hade varit kul o köra aprilia igen då chassit är stabilt o grymt på den hojen. Duccen är lite vinglig o för lätt i framändan.
 
Ska se om man kan hitta antingen en vurpad ducce från staterna,

Kolla med IO här på forumet. Han tog in en beggad 1098 från usa för en billig peng. Sålde den förra veckan för 99Ksek!! Om jag vetat det hade jag haft 2 st 1098or nu! :huvet
 
Ja mer lika villkor är alltid roligare! Ska se om man kan hitta antingen en vurpad ducce från staterna, eller lite lösa delar till Aprilian. Hade varit kul o köra aprilia igen då chassit är stabilt o grymt på den hojen. Duccen är lite vinglig o för lätt i framändan.
Sladdar in på ett bananskal...men den här har funnits hos AF1 Racing ett bra tag.
Blir kanske dyrt å råddigt från USA...

http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=3011
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top