Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man har ju lärt sig en del ursäkter med åren av Mumlan.Goodstuff skrev:
Jag hörde att det var 280 på framhjulet och 310 på bakhjulet.Strider skrev:Skit i det. Sälj skiten till nån gatmupp som ändå inte vrider ur den o köp Humlans RÄSER så är du med i matchen.![]()
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=27138
280hk på bakhjulet, jag säger bara det, 290hk på hjulet alltså.![]()

Jo det har du rätt i, lite hårigare är den allt. Kom på att min favoritbana egentligen är Gotland Ring men den fanns ju inte med så...oscar skrev:Det där kan jag inte hålla med om! Snabbhögern på Falken måste väl åndå klassas som lite "hårigare"!
GR är definitivt inte godkänd ännu, men den kommer säkert att bli det.Torkel skrev:Jo det har du rätt i, lite hårigare är den allt. Kom på att min favoritbana egentligen är Gotland Ring men den fanns ju inte med så...
Ja, det tror jag du har.GSXR1100R skrev:Hmmm jag kanske har fel![]()
Banning ligger nära nuStrider skrev:En massa ponnysar är det i alla fall. Fast mitt emellan alla hästarna på hjulen så finns det nog en åsna på sadeln oxå.![]()
Jag håller med om att Sviestadböjen är ganska hårig: snabb, ojämn och med dålig avåkningszon. Men det tycker inte jag gör den kul. Och den feldoserade utgången ur Esset ger minus. Torparn har en kul layout men även där mycket dålig avåkningszon och risig beläggning. Om Torparn ska även tilläggas att utgången är för snäv och smal vilket lätt leder till att man hamnar på bankanten eller gruset. Förbättrade man banan på dessa punkter skulle den bli en stark kandidat till landets roligaste.Torkel skrev:Allt utom rakan är suveränt kul med Sveriges hårigaste kurva Sviestadböjen som höjdpunkt!
GSXR1100R skrev:Inte helt överaskande så leder Anderstorp men Gelleråsen är iaf inte min favorit, Anderstorp har fin banbeläggning och bjuder på många snabba kurvor, Gelleråsen är en lappad gokartbana som i mina ögon är helt omöjlig att köra snabbt på men toaletterna är fina iaf.

|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |