Crossen slirar på lamellerna, Tänkte slänga i en mellanskiva extra, så köpte 2 skivor som var lite tjockare än orginal så skulle jag byta ut dem mot 2 vanliga så skulle jag på så sätt slippa lägga i en extra.
När jag tog isär såg jag att det redan var en extra i, så egentligen borde ja vell byta skiten, men böt ut 2 st mot dem 2 tjockare i allfall, stoppade tebax allt å drog ihop. Då vart spelet i kopplingshandtaget sjukt stort nästan ända in till styreT? Spände den så mkt de gick uppe vid styret men ändå var glappet väldigt stort.
Vad kan ha blivit fel? Hur hårt ska skruvarna vid fjädrarna dras?



När jag tog isär såg jag att det redan var en extra i, så egentligen borde ja vell byta skiten, men böt ut 2 st mot dem 2 tjockare i allfall, stoppade tebax allt å drog ihop. Då vart spelet i kopplingshandtaget sjukt stort nästan ända in till styreT? Spände den så mkt de gick uppe vid styret men ändå var glappet väldigt stort.
Vad kan ha blivit fel? Hur hårt ska skruvarna vid fjädrarna dras?



