Har en kopplingsfråga och det gäller en R1 från 2004.
Om jag står stilla med hojen och lägger i växeln (med kopplingen indragen såklart) så smäller det till och hojen hoppar till lite. Så har det varit på tidigare hojar också, men inte lika mycket som på denna.
Har jag uppe den på depåstöd och lägger i växel med kopplingen indragen så driver den hjulet ganska mycket. Står jag stilla och sitter på hojen känns det att den drar lite frammåt om jag skulle gasa med kopplingen inne. Inte speciellt mycket, men ändå en del.
Kopplar den inte ur riktigt eller varför är det såhär? Skall det vara så, om inte - vad kan jag göra åt det?
Om jag står stilla med hojen och lägger i växeln (med kopplingen indragen såklart) så smäller det till och hojen hoppar till lite. Så har det varit på tidigare hojar också, men inte lika mycket som på denna.
Har jag uppe den på depåstöd och lägger i växel med kopplingen indragen så driver den hjulet ganska mycket. Står jag stilla och sitter på hojen känns det att den drar lite frammåt om jag skulle gasa med kopplingen inne. Inte speciellt mycket, men ändå en del.
Kopplar den inte ur riktigt eller varför är det såhär? Skall det vara så, om inte - vad kan jag göra åt det?
