Maxout
Mr
va ére nu då,, lägger i ettan skrapar som faen även på 1000varv... hur får ja bort byta lamell? elle va e det? halva oljenivån va fylld på hojjen motorolja asås
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
yonsson skrev:men du kan la typ skriva på svenska enna typ liksom, så folk fattar va du skriver, bah!

Jepp, börja med att lufta, det är hydralisk koppling på den hojen.Bj.O.rn skrev:Appapp!![]()
Han är från Norrköping, liksom mig... det kan vara svårbegripligt, jag vet..
Låter som justeringsfråga iofs, hydraulisk eller vajjerkoppling på den där hojen?
Spänn vajjern, alternativt lufta hydrauliken
/B
MostWanted_NKPG skrev:jo är ute å gliiider med min farbror endå,,,
Så får man inte göra! 
kallas övningskörning!!!Solid snake skrev:Så får man inte göra!
![]()
japp bådaandersbrink skrev:Skrapar det vid kall och/eller varm motor?
Har du lutat hojen åt höger när du luftat så att avluftningsnippeln är den högsta punkten vid slavcylindern?MostWanted_NKPG skrev:okii nu har ja luftat så det står härliga till,,, men utan framgång. han driver frammåt på ettan också,, hur spänner man en hydralisk koppling
har inte gjort följande:Micke_Lindstrom skrev:Har du lutat hojen åt höger när du luftat så att avluftningsnippeln är den högsta punkten vid slavcylindern?
Det kan även vara grejen vid kopplingshandtaget som trycker in huvudcylindern som är sliten så att den inte trycks in så långt som den ska.
Annars är det nog stålskivorna i kopplingen som är skeva.
Om det låter mycket så är det nog bäst att du plockar isär kopplingen, lamellerna kan vara sönder.MostWanted_NKPG skrev:första gången krasar det som fan,,, sen ingenting när man kopplar sen lägger man i friläger å varvar lite så krasar det igen...

Det ska sitta en slags bronsbussning där, men kopplingen borde inte skramla när väl har lagt i växeln även om den drar lite.MostWanted_NKPG skrev:är det nått som fattas i hålet måntro?![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |