combat girl
What u do in life echoes in eternithy
ring handikappsförbundet dom kan säkert ge dig tips på vart du kan vända dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
finns det ingen typ rekluse alls till sporthojar? känns som de vore det allra bästa...
Hmm.
Jag har läst tråden och det första jag tänkte var automat men då moppestuket föll bort så föll väl automaten bort också.
Den andra jag tänkte på är slungkoppling/centrifugalkoppling. Det tråkiga där är att du tappar motorbromsen men jag vet inte om det har någon betydelse.
Den tredje varianten är elektrisk koppling. Skulle kunna kopplas på tex startknappen. Den funktionen kan man ha någon annanstans.
Jag ska sova lite på saken. Det brukar bli bra lösningar.
Fråga förresten.
Hur gör du med resten av funktionerna som sköts med vänster hand?.
Blinkers speciellt...
Du nämner 250 vilken 250?
Recluse finns, tror jag till alla mx 450, kolla vilka runt dimensioner det är, nåt kanske passar. 250? (sporthoj)
gör gärna det alla bra lösningar välkomnas
Hm jadu eftersom jag mest åker på banan å lallar runt så behöver jag inte blinkers och lysen o grejjer. Men klart skulle jag få för mig att vilja köra själv på gatan så kan det ju vara bra med lite lampor..har du ngn bra idé vad jag ska göra med det så säg till... annars får jag väl helt enkelt använda högerhanden för å få till blinkersen...
har inte bestämt mig för vilken 250 ännu men en med mkt plast på iaf... tänkte så man inte köper tex en aprilia så e de ett helvete å fixa kopplingen å då hade de varit bättre å köpt en kawwa eller så, så tänkte försöka kolla upp om de e lättare å fixa kopplingen på ngn viss hoj innan jag går å köper en...
Eftersom du nu säger att du bara ska köra bana med den så blir det lite enklare.
Elektrisk koppling skulle jag fnula till i så fall. Solenoider finns i div olika utföranden som borde orka med att koppla.
Kruxet är att få till det så den drar sakta så att du kan få slirfunktionen.
Återkommer så fort jag kommer på något mer.
det enklaste är väl helt enkelt att flytta över den till höger styre, ovanför eller under bromsgreppet, och sedan lära sig bromsa med ett finger och koppla med ett annat.
kan bli svårt att få perfekta starter när du ska vrida på rullen med samma hand du kopplar ut med men det borde du få kläm på.
det är ju lätt att bara flytta över kopplingen så det är ju värt ett försök.
att ha kopplingen på nån av fötterna kan ju va lite spännande om man inte hinner koppla ur innan man måste sätta ner fötterna.
nånting sånt här fast tvärtom
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda