Kontroversiell 9/11 dokumentär!!

Har inte konspirationsteoretikerna lagt ner ännu? men sålänge det saluförs hasch så lär det dyka upp dylika filmer.

Han, Alex Jones har precis släppt en ny film som handlar om Londonbombingarna och massa andra saker. Mycket bra film!

Alex Jones - Terror storm, heter den och finns på TPB.

blizzer skrev:
2276846 jäkligt bra..... den radar upp massa fakta ju
Har inte sett den, men 911: In Plane Site är alltså en fiktionfilm som är gjord som en dokumentär, typ som Blair Witch Project. Trodde det här var samma koncept?! :confused:

Har precis sett 911:in plane site (finns också på google) och dom tar upp ungefär samma saker, dock så tar dom upp lite mer i filmen från första inlägget.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska tro. Det som dokumentärerna tar upp är ju inget man bara kan skita i.

bjorasen skrev:
Jag vet faktiskt inte vad jag ska tro. Det som dokumentärerna tar upp är ju inget man bara kan skita i.

Det ligger säkert något i dessa teorier men sålänge min vardag inte ändras radikalt av denna cirkus, så passerar det mig oberörd.

Rocky skrev:
2277023 Det ligger säkert något i dessa teorier men sålänge min vardag inte ändras radikalt av denna cirkus, så passerar det mig oberörd.

Nä, samma här. Det är ju inget man grubblar på hela dagarna direkt. Men det är rätt otäckt när man väl tänker på det.

Incidenten på Pentagon är så fruktansvärt påhittad. Jo visst en 757:a hade kraschat där... Men oj byggnadens "vinge" står ju kvar... Yeah right...

M.G.F skrev:
2277628 Incidenten på Pentagon är så fruktansvärt påhittad. Jo visst en 757:a hade kraschat där... Men oj byggnadens "vinge" står ju kvar... Yeah right...

Exakt, precis som den påhittade SAS-kraschen i Gottröra, alla ser ju att Gottröra står kvar.

Bifogat

• delete smoker.jpg
    delete smoker.jpg
    18.8 KB · Visningar: 74
Markus skrev:
2277691 Exakt, precis som den påhittade SAS-kraschen i Gottröra, alla ser ju att Gottröra står kvar.

Ja fyfan, jag var där och det syns inte ett spår av "krashen". Hahaha, hur dumma tror de att vi är egentligen?!

Markus skrev:
2277691 Exakt, precis som den påhittade SAS-kraschen i Gottröra, alla ser ju att Gottröra står kvar.

Du är ju inte lite puckad ibland Markus. :argpådato

M.G.F skrev:
2277973 Du är ju inte lite puckad ibland Markus. :argpådato

Må hända, men glöm att jag går på det där med Gottröra. Jag har varit där till och med, vid ett flertal tillfällen bör tilläggas, och det finns inget (I-N-G-E-T) spår av vare sig flygplan, överlevande eller piloter, det om något verkar väl uppgjort? Och att ingen dog, nä men vilken tur liksom. Hur många andra flygkrascher har man hört talas om med nytankade passagerarplan där ingen dog? Dessutom blev ingen allvarligt skadad heller, vilket gör det hela än märkligare.

Markus skrev:
2277984 Må hända, men glöm att jag går på det där med Gottröra. Jag har varit där till och med, vid ett flertal tillfällen bör tilläggas, och det finns inget (I-N-G-E-T) spår av vare sig flygplan, överlevande eller piloter, det om något verkar väl uppgjort? Och att ingen dog, nä men vilken tur liksom. Hur många andra flygkrascher har man hört talas om med nytankade passagerarplan där ingen dog? Dessutom blev ingen allvarligt skadad heller, vilket gör det hela än märkligare.

Jag trodde du var ironisk som vanligt...

http://susning.nu/Kraschen_i_Gottröra

Markus skrev:
2277984 Må hända, men glöm att jag går på det där med Gottröra. Jag har varit där till och med, vid ett flertal tillfällen bör tilläggas, och det finns inget (I-N-G-E-T) spår av vare sig flygplan, överlevande eller piloter, det om något verkar väl uppgjort? Och att ingen dog, nä men vilken tur liksom. Hur många andra flygkrascher har man hört talas om med nytankade passagerarplan där ingen dog? Dessutom blev ingen allvarligt skadad heller, vilket gör det hela än märkligare.
Du som tror så hårt på aftonbladet måste väl ha samma tillförlit till dokumentärer :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman