watson
Orka vara tvärtom
Någon som VET ett kontaktlim som blir genomskinligt när det torkar?? Det MÅSTE bli HELT klart.
/FW
/FW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mcbudet skrev:vad har damen nu haft sönder ?!![]()
watson skrev:Man behöver inte ha sönder något för att behöva lim....![]()
RG500-Johannes skrev:Nej, det finns ju andra användningsområden... ...knarkare.![]()
/J (som har en hel del spam tillgodo på W)
EDIT: Varför just kontaktlim? Finns åtskilliga "hårda" lim som borde funka bra. Typ Karlssons klister?
watson skrev:Äh! Du kan ALDRIG komma ikapp mitt spam!![]()
Behöver lim till "projektet", som du förövrigt ska hålla tyst om.... Behöver ett lim som tål stryk, typ avfettning osv. och det måste vara genomskinligt när det torkar, för att det kommer att ligga på en plan yta som syns... Det är alltså inte ett lim som behöver ha så hög hållfasthet... Kommer ej vara någon belastning på det.... HJÄLP!!!!![]()
/FW
Mcbudet skrev:inte blanda alla kemikalier du kan hitta för att sen sniffa!!!
ajja dig! då går hjärnan sönder!
Freppa skrev:Kolla på hobbyaffärerna. Vet att när man på den gamla goda tiden limmade på småtjejer (jaja, jag var 25) så använde man tvåkomponentslim som vart helt genomskinligt.
watson skrev:Kommer ej vara någon belastning på det.... HJÄLP!!!!![]()
/FW
Jag har stavar till min limpicka som blir helt transparent,köpte det på biltema tror jag,starkt o bra oxå.watson skrev:Någon som VET ett kontaktlim som blir genomskinligt när det torkar?? Det MÅSTE bli HELT klart.
/FW
Stoppsladd skrev:Nehe!! Sorry tänkte fel, tänkte på katalogen Skydda.se men om du går in på en järn affär och frågar efter det som Zana menar så är jag övertygad om att du får rätt![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |