Angelica&Verra
Ny medlem
floodi skrev:Är det inte likabra att tråden urartar ännu mer ?
så kanske det händer lite mer.
Vill läsa mer glåpord och sånt alltid kul go for it!![]()
Och sen kanske dom stackars töserna inte orkar mer
Vi ler medans ni orkar...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
floodi skrev:Är det inte likabra att tråden urartar ännu mer ?
så kanske det händer lite mer.
Vill läsa mer glåpord och sånt alltid kul go for it!![]()
Och sen kanske dom stackars töserna inte orkar mer

Biturbo skrev:Jaha.. En kille som varit på tullinge borde va lätt att hitta.. Jag har förresten varit där flera gånger... Känner en hel del andra som varit där också!
Om ni nu söker efter en speciell kille så kanske det vore en idé att lägga upp en beskrivning av honom!?
Å om ni inte letar efter en speciell kille utan bara vill ha kuk eller åka med på någon hoj så skriv det direkt.
Det går säkert att ordna..
~Settan~ skrev:Om någon hade lagt ner så här mycket jobb på att försöka ta reda på vem jag är hade jag nog fasen blivit skraj...![]()
Bara att hoppas att den killen inte blir det (han kanske blir glad, kan ju alltid hoppas) om han får reda på att han är efterlyst!
Angelica&Verra skrev:Han är inte helt ovetande...
Och sen kan man vända på det,och ta det som en komplimang...

~Settan~ skrev:Om han inte är helt ovetandes så vet han ju att ni letar efter han, och borde då också inte vara så svår att få tag på...
Visst kan han ta det som en komplimang (vilket är att föredra, annars kanske han tycker ni är läskiga och ert efterlysande är onödigt), själv hade jag nog kissat på mig och gömt mig.![]()
Angelica&Verra skrev:
Svanen skrev:Coolt..
Stava så man orkar läsa iallafall, nu har jag inte läst hela tråden men era inlägg i början såg ju ut som Hiroshima..

Starstriker skrev:Men vafaaaan sporthojjare. Är det ingen här som begriper att det är fejk Fejk FEJK !
....klipp....

Biturbo skrev:Jaha.. En kille som varit på tullinge borde va lätt att hitta.. Jag har förresten varit där flera gånger... Känner en hel del andra som varit där också!
Om ni nu söker efter en speciell kille så kanske det vore en idé att lägga upp en beskrivning av honom!?
Å om ni inte letar efter en speciell kille utan bara vill ha kuk eller åka med på någon hoj så skriv det direkt.
Det går säkert att ordna..
Angelica&Verra skrev:vill jag ha snopp så löser jag nog det på annat håll...och vill jag åka hoj så är det inga problem det heller...Men tack ändå

Angelica&Verra skrev:Han är inte helt ovetande...
Och sen kan man vända på det,och ta det som en komplimang...
Biturbo skrev:Jag kan för mitt liv inte påminna mig att jag erbjudit varesig det ena eller andra..![]()
Biturbo skrev:Men...
Om jag fattat detta rätt så vet han att ni letar!?
OCH om ni vet att han vet så borde ni kunna få tag på / prata med honom utanför forumet eller?
Om ni kan det så behöver ni forumet längre.. Vad gör ni här då?
hållundan skrev:Jösses, måste vara nått rekord eller nåt?
Inläggstatistik: (66.04 inlägg per dag)
Angelica&Verra skrev:det spelar ingen roll...vi har fått/får den hjälp vi behöver...så om du inte Vill hjälpa så vad gör du då här??Vi har fått höra 1 dygn nu att vi är fejk,och det får ju gärna folk tro...
Men det blir tröttsamt efter en stund...
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |