Kontaktannons ;) SDC Tullinge

Lotta skrev:
Absolut inte, jag står över avundsjuka...Jag är för gammal för sånt. Annars skulle jag inte få vara annat än avundsjuk...och det skulle ju bli jobbigt.

Jag kommenterade kommentaren bara...

Många trodde inte Emmi heller var på riktigt när hon började skriva här inne, och många tror det nog inte fortfarande.....

När jag började skriva härinne för 3 år sen var det ca 100 medlemmar och jag har träffat flertalet av dem. Jag hänger här för att jag kör hoj och diskuterar hoj, så varför skulle jag inte vara på riktigt? Det är ju inte så att jag är här och lägger in kontaktannonser det första jag gör. :3freak

Avundsjuk är ingen idé att vara. Särskilt inte på folk som raggar via SH.

Lotta skrev:
Absolut inte, jag står över avundsjuka...Jag är för gammal för sånt. Annars skulle jag inte få vara annat än avundsjuk...och det skulle ju bli jobbigt.

Jag kommenterade kommentaren bara...

Många trodde inte Emmi heller var på riktigt när hon började skriva här inne, och många tror det nog inte fortfarande.....

Håller med...
Finn ingen anledning att lägga energi på det

Men vafaaaan sporthojjare. Är det ingen här som begriper att det är fejk Fejk FEJK !

Hur ofta loggar det in en "non-mc" tjej här för att söka efter nån snubbe hon sett på stan? Inte så ofta va?

Hur ofta loggar det in TVÅ?
SAMTIDIGT?
Under SAMMA namn?
På SAMMA bild?
Som vill ha SAMMA snubbe?

För övrigt har de fått bra kläm på systemet här med alla smileys etc. Vokabuläret (tex "flames") tyder inte heller på att det är "non-mc" bönor bakom aliaset. Bara en liten fundering. Det kan ju iofs vara ett par fransmonster som stått vid Tullinge och dreglat över de riktiga hojarna. Mycket flejms på kuståmerna.

Well.

Lite humor var det iofs......... Det är säkert någon som har kul :P

Last edited:
Starstriker skrev:
Men vafaaaan sporthojjare. Är det ingen här som begriper att det är fejk Fejk FEJK !

Hur ofta loggar det in en "non-mc" tjej här för att söka efter nån snubbe hon sett på stan? Inte så ofta va?

Hur ofta loggar det in TVÅ?
SAMTIDIGT?
Under SAMMA namn?
På SAMMA bild?
Som vill ha SAMMA snubbe?

För övrigt har de fått bra kläm på systemet här med alla smileys etc. Vokabuläret (tex "flames") tyder inte heller på att det är "non-mc" bönor bakom aliaset. Bara en liten fundering. Det kan ju iofs vara ett par fransmonster som stått vid Tullinge och dreglat över de riktiga hojarna. Mycket flejms på kuståmerna.

Well.

Lite humor var det iofs......... Det är säkert någon som har kul :P

Hur ska man gå tillväga då? Om inte via en hoj sajt...
Dom vi känner från tullinge hade inte en anin och tipsade oss om denna sida...

Finns det bild på brudarna?Jag får då inte fram nån.Jag e från huddinge o va dessutom på tullinge hela helgen,kanske skulle känna igen dom på bilden o kunna avgöra om det e fejk.

ktmjacke skrev:
Finns det bild på brudarna?Jag får då inte fram nån.Jag e från huddinge o va dessutom på tullinge hela helgen,kanske skulle känna igen dom på bilden o kunna avgöra om det e fejk.

Vad är det att få dig/er att tro att det är fejk??
Varför lägga ner den energin?
Tro vad ni vill

ktmjacke skrev:

Om du nu bor i Huddinge,så lär du ju ha sett min Rosa 740 och oss två!

Angelica&Verra skrev:
Vad är det att få dig/er att tro att det är fejk??
Varför lägga ner den energin?
Tro vad ni vill
Har inte sagt att det ÄR det.Men jag tror jag vet vilka ni är faktiskt.En av er känner en kompis till mig.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT