Kontaktannons ;) SDC Tullinge

korvgubbe skrev:
03:20? Du har ju jag redan hunnit hänga med mina garderobsragg i 35 minuter och det skulle kännas så dumt att behöva avfärda dem så snabbt för en romantisk middag med två andra töser...[/QUOT

02:30 låter det bättre??

Angelica&Verra skrev:
korvgubbe skrev:
03:20? Du har ju jag redan hunnit hänga med mina garderobsragg i 35 minuter och det skulle kännas så dumt att behöva avfärda dem så snabbt för en romantisk middag med två andra töser...[/QUOT

02:30 låter det bättre??

LÅter mycket bättre... Det är ju t.o.m en kvart innan jag tänkt börja garderobsragga...

Så, var på kungsgatan skall vi spisa denna romantiska middag? Inte på en filt mitt på gatan hoppas jag....?!

korvgubbe skrev:
LÅter mycket bättre... Det är ju t.o.m en kvart innan jag tänkt börja garderobsragga...

Så, var på kungsgatan skall vi spisa denna romantiska middag? Inte på en filt mitt på gatan hoppas jag....?!

Vi kan väl flytta det till hummlegården?

Angelica&Verra skrev:
Kom med förslag:D
Sthlm är väl inte särskillt romantiskt enligt våran mening :D

En av mina kollegor brukar ju kränga Wurrar i korsningen Kungsgatan - Birger Jarlsgatan så han skulle kunna tända ett stearinljus på korvlådan och pula i nått schysst romantiskt band med italienska ballader i sin lilla bandare...!

......"There is no way to express your true feelings like giving a Wurre with extra räk to the one U love!"

Angelica&Verra skrev:
Gör du det,känns som om det kvittar

Många här inne försöker bara hetsa upp stämningen och förstöra för de som verkligen VILL något med forrumet. Inget att bry sej om alls!!!!!!!!!!!

:yoparty

Markus skrev:
Många här inne försöker bara hetsa upp stämningen och förstöra för de som verkligen VILL något med forrumet. Inget att bry sej om alls!!!!!!!!!!!

:yoparty

Vi tar nog upp sökandet i egna händer,man blir ju bara så less

Angelica&Verra skrev:
Håller du på att hjälpa oss eller??Vi vet inte längre vilka som är seiösa eller inte...
VEt du om Jukka Kiiskinen har någon hemsida?
Ja, jag hjälper er gärna om jag kan. Jag försvarade er ju till och med mot den där snubben från göteborg som tjaffsade om Emmi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Håler på ock kollar om Jukka har www addres.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT