Richo
Ny medlem
- Gick med
- 29 Jun 2004
- Hoj
- GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
oxo slagit mig. var går gränsen till personskada? lika bra att söka oavsett och hävda smärta?
Jag tackar för svaret och jag fick som sagt känslan av 110% stöttning när jag gick ner till blå grupp. Kändes som en stor kram och de hjälpte mig att strajpa upp det sista så jag fick åka igen. vinkade fram mig när det var dags att köra och gav mig tips och omtänksamma ord.
Jag har föstått att röd grupp var något underbemannad och kanske detta gjort dem stressade.
Jag är varken bitter eller arg vilket är viktigt att påtala. Fel gör vi alla. Se bara på mig och min hoj :O
Ren spekulation, men kan det vara så att kravet på personskada finns där för att man inte ska dra stället efter bilen när det är ett år gammalt, skylla på olycka och få ut ett nytt på försäkringen?
Kan vara så dom resonerar, finns det en personskada kan dom vara säkra på att det är en äkta olycka det handlar om.
![]()
Jag tackar för svaret och jag fick som sagt känslan av 110% stöttning när jag gick ner till blå grupp. Kändes som en stor kram och de hjälpte mig att strajpa upp det sista så jag fick åka igen. vinkade fram mig när det var dags att köra och gav mig tips och omtänksamma ord.
Jag har föstått att röd grupp var något underbemannad och kanske detta gjort dem stressade.
Jag är varken bitter eller arg vilket är viktigt att påtala. Fel gör vi alla. Se bara på mig och min hoj :O
Hej Richo.
Tack för att du framför kritik till oss. Det är detta som gör att hela tiden kan försöka bli bättre.
Tråkigt att du upplevt att du inte fått 100% stöttning efter vurpan.
Utan att gå in på sakfrågorna vill jag bara meddela att vi i SMC-Skåne BKK tagit till oss av dina åsikter och kommer behandla dessa internt i organissationen.
Har du ytterligare frågor angående händelsen så är du välkommen att höra av dig till mig via PM.
Vänligen
Richard Karlsson
Kursledare SMC-Skåne BKK
Last edited: