PinkPassion
Member of the Pink Ladies
Det var så lite, Sofie.
Ring när du är i Stockholms så kan vi titta varandra djupt i våra defekta ögon.![]()
haha charmigt!

Jag skjutsade nyligen en kompis till läkaren för genomgång av ögonen då han hade ungefär samma problem som dig fast det var lite mer grumligt ibland. Han hade glaskroppslossning på ena ögat och fick några riktigt starka droppar och skulle återkomma om det inte blev bättre inom en vecka eller kom tillbaka inom en månad. Har inte hänt något mer efter dropparna, var väl snart 1 månad sedan, så har du tur är det något så enkelt.
Jag hoppas också på en enkel utväg! Jag håller tummarna att d bara behövs några ögondroppar så e biffen fixad.

De kallas även för "myggor" och de brukar bli fler om man laseropererat ögonen.
inte för o verka kritisk men jag tar åt mig all information jag kan få, var har du hört detta att det blir fler när man opererat ögonen? *orolig* jag tyckte jag lusläste om alla biverkningar o risker men d som verkar vara mest trolig är att man i värsta fall kan få ärrbildningar i ögat efter operationen men detta ska visa sig ganska snabbt efter operationen och upptäckas i efterkontrollerna, inga problem förutom att jag fick korra det andra ögat igen efter 1 år. Andra biverkningar som försämrat mörkerseende och ljusglorior runt alla ljuskällor har blivit bättre genom åren. Men du har kanske rätt, kanske ska vända mig till dem först eftersom dom känner ju säkerligen till alla biverkningar.//Fi
Last edited: