Men samtidigt är det just flottörerna som brukar strejka för stuntmupparna. Att lägga ner till styret tar i går några sekunder sedan flödar det garanterat ur förgasarna....

Din upprördhet gör dig slarvig

Var läser DU bil?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men samtidigt är det just flottörerna som brukar strejka för stuntmupparna. Att lägga ner till styret tar i går några sekunder sedan flödar det garanterat ur förgasarna....
Din upprördhet gör dig slarvig![]()
Var läser DU bil?
Hos trådstartaren? Om jag inte missförstod alltihop så skall han montera förgasarna i en bil avsedd för trail och i sporten ingår att man långsamt tar sig fram över stora lutningar.
Hos trådstartaren? Om jag inte missförstod alltihop så skall han montera förgasarna i en bil avsedd för trail och i sporten ingår att man långsamt tar sig fram över stora lutningar.
Men herregud människa, jag har oxå förstått att det handlar om en bil, men inte ditt inlägg....du skriver ju själv STYRET!!!!
Vad jag kunde läsa så frågade trådstartaren om han kunde ta ett par MC-fuggar från en R1 (Därav mc ordet) och stoppa i en trail
JA? Testa att ta en crosscykel och lägg den till styret tar i. Vad händer efter någon sekund när flottören inte längre håller tätt?
/QUOTE]
Någonstans innerst inne är jag säker på att du inte är en idiot, så gör dig själv inte björntjänsten att agera som en.
En R1:a ska ju gå att köra i en backe med 45graders lutning, samma så ska man kunna luta skiten i böjar i 45grader med lite knäskrap. Och så länge flottörerna pga av soppan kan stänga nålventilen så är det bara att tuta å köra. Och som Boris JR skriver så är det bara att fylla föggarna med sås å luta dom tills det börjar rinna.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten