konstig doft dagen efter?

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
Har börjat fundera på att en del saker är desamma varje gång när man har haft en lagom halv blöt kväll.
För min del är det att alltid mina fingrar luktar sjukt konstigt. Är det första jag gör när jag vaknar på morgonen är att lukta på dom :)
Vad har ni för konstiga grejer, förutom bakfylla :)

HumAnyt skrev:
2053359 Har börjat fundera på att en del saker är desamma varje gång när man har haft en lagom halv blöt kväll.
För min del är det att alltid mina fingrar luktar sjukt konstigt. Är det första jag gör när jag vaknar på morgonen är att lukta på dom :)

:7peta + :arsele

Besöker du ofta gay-barer?

Isåfall har du förklaringen där ;)

haha, tänkte tillägga att det inte var just det :) gay klubbar, haha, knappast!

Såg en snutt av nått konstigt discovery program.. braniacs typ... där killen gick runt i stövlar fyllda med vitlök.. sen testade dom hans andedräkt... nice.. :)

kaZmur skrev:
2053364 Besöker du ofta gay-barer?

Isåfall har du förklaringen där ;)

Det har jag aldrig märkt trots att jag ofta går på homoställen :)
/Jörgen

HumAnyt skrev:
2053359 Har börjat fundera på att en del saker är desamma varje gång när man har haft en lagom halv blöt kväll.

Har faktiskt inte varit med om det själv men det kanske kan vara en bra idé att tvätta händerna innan du går och lägger dig? :hihi

Tänk på alla saker och personer man rör vid under en blöt kväll, tror fan det luktar illa.

nått säger mig att denna tråden kommer spåra ur rättså ordentligt

Ehhhh.... Ok....

Skaffa en videokamera och tejpa fast den runt huvudet typ som en hjälmkamera och sen går du ut på krogen och super som om inget hade hänt. Sen lägger du upp filmen här på sporthoj så kan vi alla hjälpas åt att analysera materialet som du fått under kvällen. För det där verkar ju jefligt skumt! Har aldrig varit med om det!!! Testa att tejpa ihop fingrarna två-och-två innan du gå och lägger dig också så känner du när du vaknar om du har gjort något okristligt under natten... :arsele He he he! Vad du än gör så bit för helvete inte på naglarna när du vaknar!!! :rofl

men de e ju så om man jagar fjortisar som luktar kiss
så nu fick du svar på den funderingen

Last edited:
Joe Schmoe skrev:
2054204 Du tar emot finger istället för att ge menar du... :hihi

:lol
Vad jag menade var mer att om det nu ev sitter unga sporthojskillar och -tjejer som själva tampas med funderingar kring hur man är lagd, vilket kan vara kan vara en ganska jobbig process för många, så är det ju alldeles onödigt att de utöver den våndan dessutom i olika inlägg här får bilden av att det inte är accepterat i hojkretsar. Att de även där är tvingade att välja. Det gör ju bördan än större. Jag offrade min ungdom och mina bästa år till de jag var rädd för och sköt upp allt.
Om jag kan göra något idag så kan det ju just att "offra" mig att vara lite motvals när jag någon gång tycker att något homo- (eller invandrarskämt) saknar lite av den nödvändiga ironin. (Jag kan alltså tycka att en del bögskämt är rätt kul.)
Blir jag hotad eller trakasserad så gör det ju inte så mycket, man tar det med jämnmod nu till skillnad från när man var yngre.
Det här var ju lite off-topic och hade inte så mycket med bakfyllefenomen att göra så jag får be trådstartaren om ursäkt för det.
Jag släpper gärna det här ämnet.

Och som svar på din fråga har jag faktiskt aldrig sett några killar gräva i varandra på de gayställen jag varit på. :)

/J

Jörgen Karlsson skrev:
2055066 :lol
Vad jag menade var mer att om det nu ev sitter unga sporthojskillar och -tjejer som själva tampas med funderingar kring hur man är lagd, vilket kan vara kan vara en ganska jobbig process för många, så är det ju alldeles onödigt att de utöver den våndan dessutom i olika inlägg här får bilden av att det inte är accepterat i hojkretsar. Att de även där är tvingade att välja. Det gör ju bördan än större. Jag offrade min ungdom och mina bästa år till de jag var rädd för och sköt upp allt.
Om jag kan göra något idag så kan det ju just att "offra" mig att vara lite motvals när jag någon gång tycker att något homo- (eller invandrarskämt) saknar lite av den nödvändiga ironin. (Jag kan alltså tycka att en del bögskämt är rätt kul.)
Blir jag hotad eller trakasserad så gör det ju inte så mycket, man tar det med jämnmod nu till skillnad från när man var yngre.
Det här var ju lite off-topic och hade inte så mycket med bakfyllefenomen att göra så jag får be trådstartaren om ursäkt för det.
Jag släpper gärna det här ämnet.

Och som svar på din fråga har jag faktiskt aldrig sett några killar gräva i varandra på de gayställen jag varit på. :)

/J

ORD! :yoparty

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!