2055066
Vad jag menade var mer att om det nu ev sitter unga sporthojskillar och -tjejer som själva tampas med funderingar kring hur man är lagd, vilket kan vara kan vara en ganska jobbig process för många, så är det ju alldeles onödigt att de utöver den våndan dessutom i olika inlägg här får bilden av att det inte är accepterat i hojkretsar. Att de även där är tvingade att välja. Det gör ju bördan än större. Jag offrade min ungdom och mina bästa år till de jag var rädd för och sköt upp allt.
Om jag kan göra något idag så kan det ju just att "offra" mig att vara lite motvals när jag någon gång tycker att något homo- (eller invandrarskämt) saknar lite av den nödvändiga ironin. (Jag kan alltså tycka att en del bögskämt är rätt kul.)
Blir jag hotad eller trakasserad så gör det ju inte så mycket, man tar det med jämnmod nu till skillnad från när man var yngre.
Det här var ju lite off-topic och hade inte så mycket med bakfyllefenomen att göra så jag får be trådstartaren om ursäkt för det.
Jag släpper gärna det här ämnet.
Och som svar på din fråga har jag faktiskt aldrig sett några killar gräva i varandra på de gayställen jag varit på.
/J