lorkan
Bannad
Nu är det såhär att jag har litet av ett problem. Mitt körkort är helt färskt, dessutom med prövotid på två år, och jag får nu alltså köra själv och utan någon som har uppsikt över mig i trafiken. Detta har lett till att jag under dessa fyra dagar med eget körkort kört/kör som en idiot. Jag kör konstant för fort, de enda ställena jag i princip kör efter skyltar är utanför dagis och skolor. Så fort det finns en 50 eller 70väg utan närliggande hus går det i 100, minst. Det är vansinnigt roligt, jag vet att det är fel och riskerna men jag kan inte hejda mig själv känns det som. Idag avstod jag från att köra för jag tror att det var kontroller på väg13 och jag vill verkligen inte mista kortet.
Är det någon mer som upplevde detta precis i början när ni hade tagit körkortet för hoj, och om det är över, hur slutade det? Växte ni helt enkelt ifrån det ? Kör alla som idioter i början ?
Är det någon mer som upplevde detta precis i början när ni hade tagit körkortet för hoj, och om det är över, hur slutade det? Växte ni helt enkelt ifrån det ? Kör alla som idioter i början ?