konbana?

"matte"

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2005
Hoj
r1 års 00
jag har precis klarat teorin så nu är det bara uppkörningen kvar, tänkte då börja träna på konbana så jag undrar om det är någon som vet var man kan få tag på hur de olika banorna "går" :va

matte skrev:
2095006 jag har precis klarat teorin så nu är det bara uppkörningen kvar, tänkte då börja träna på konbana så jag undrar om det är någon som vet var man kan få tag på hur de olika banorna "går" :va

tror de finns på vv.se

matte skrev:
2095006 jag har precis klarat teorin så nu är det bara uppkörningen kvar, tänkte då börja träna på konbana så jag undrar om det är någon som vet var man kan få tag på hur de olika banorna "går" :va

alla konbanerna finns i theoriboken för mc om jag minns rätt så finns dom längst bak.. lycka till

Komigen då gubbs snabba er med länkar!

Åker ju till prag imorgon och kommer hem dagen före uppkörningen. Måste ju ha något att sitta och studera in där nere. FAN att dom tog bort förra provet med garagesvängar etc för dom satt som smör. :mad:

Fetvadd skrev:
2095343 Komigen då gubbs snabba er med länkar!

Åker ju till prag imorgon och kommer hem dagen före uppkörningen. Måste ju ha något att sitta och studera in där nere. FAN att dom tog bort förra provet med garagesvängar etc för dom satt som smör. :mad:

hej den var svår att hitta men kolla på www20.vv.se/vvfs/htm/2004nr109.htm
tror jag har skrivit av adressen det här med datorer är inte min grej. Lycka till
Christer Mc- instruktör.

Fetvadd skrev:
2095343 Komigen då gubbs snabba er med länkar!

allt står ju i tråden Körkort 2006

Har uppkörning i morgon :3freak

matte skrev:

såg du kommer från karlstad.

Åk bara till gammla flygfältet å kör:) helst efter kl 18:00 från och med i dag då körskolorna börjat med lektioner där nu.

Koner får du ordna själv funkar ju med dricka flaskor. Så är alla koner ut markerade vart som ska stå i asfalten.

kört många timmar där nu :3freak

Här har du dem!

Bifogat

• lowspeed-1.gif
    lowspeed-1.gif
    5.2 KB · Visningar: 272
  • lowspeed-2.gif
    lowspeed-2.gif
    5.7 KB · Visningar: 136
  • highspeed-1-2.gif
    highspeed-1-2.gif
    8.9 KB · Visningar: 223
Annars är ju Essingeleden en bra konbana... :tungan

Strunt samma om det står Saab & Volvo på dom flesta konerna. :hihi

Motin skrev:
2098314 Körde du upp i Karlstad eller K-hamn ? Tips ? :)

Karlstad, jo ta dig till gammla flygfältet i karlstad och träna..... skit bra ställa att köra på. Annars inget specielt.

Fick köra bana 2 och 4(spegelvänd)

Last edited:
Mr Helmut skrev:
2098358 Karlstad, jo ta dig till gammla flygfältet i karlstad och träna..... skit bra ställa att köra på. Annars inget specielt.

Fick köra bana 2 och 4(spegelvänd)

Lite långt för mig att åka dit varenda gång ja ska träna deT :).. Har ett ställe i Kga med utmålade linjer för konbaneträningen... Ska ut o åka för första gången privat imorn el söndag :) cool. Har bara kört 2ggr med skolan annars..

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back