Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
e d straffbart att smita?
Jag wheelade om en civilare på insidan i torsdags... Dock visade jag inte körkortet och vi diskuterade lite... Det hela slutade med att jag fick ombesiktning pga nummerplåt satt fel och blinkersen lös med sin frånvaro. Så bot på 3500 dock rabatt 1000kr så 2500:- blev jag skyldig. Dom glömde att jag körde tung hoj på mellankortet med, men de var så uppe i varv så de gick väll förbi i farten antar jag...blev av med mitt kort idag jag med. wheelie framför en civilare
kanske någon av dom första än så länge iår att bli utan ?
Jag wheelade om en civilare på insidan i torsdags... Dock visade jag inte körkortet och vi diskuterade lite... Det hela slutade med att jag fick ombesiktning pga nummerplåt satt fel och blinkersen lös med sin frånvaro. Så bot på 3500 dock rabatt 1000kr så 2500:- blev jag skyldig. Dom glömde att jag körde tung hoj på mellankortet med, men de var så uppe i varv så de gick väll förbi i farten antar jag...
Jag wheelade om en civilare på insidan i torsdags... Dock visade jag inte körkortet och vi diskuterade lite... Det hela slutade med att jag fick ombesiktning pga nummerplåt satt fel och blinkersen lös med sin frånvaro. Så bot på 3500 dock rabatt 1000kr så 2500:- blev jag skyldig. Dom glömde att jag körde tung hoj på mellankortet med, men de var så uppe i varv så de gick väll förbi i farten antar jag...
Kan man få böter OCH ombes?![]()
Suck blir riktigt trött nujävla idiot som stannade....ja va fan, uppmuntrar ALLA o dra från snuten! skyll dig själv!
Svar ja... om nåt på hojen inte är som det skall så vill dom ju gärna veta att du fixar till felet också
...o till alla svintuffa outlaws![]()
Jo, fast dom gångerna jag har blivit stoppad så har dom sagt:
"Antingen skriver ja böter på det här eller så får du ombes".
Föjt av ett elakt flin och : "Du bestämmer själv".
![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning