Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
The ultimate Joel collectionKrona skrev:Najs keps![]()
Krona skrev:Najs keps![]()

Men det var väl någon plyschgubbe/velourtarzan som suttit och kommit på att Joelbitar var ett überpedagogiskt och fint sätt att lära barn att även om man är annorlunda så kan man vara en fin människa.acura skrev:Jo, klart att man minns. Det var ju ingen höjdare när man satt och kollade på barnprogram och så kom Joel, det var ju inte ett dugg roligt. Jag kan inte riktigt se underhållningen i att visa barn ett mongo, måste ju vara någon med väldigt avvikande sexuella böjelser.
Esquire skrev:även om man är annorlunda så kan man vara en fin människa.![]()
honkiie skrev:En i älvsbyn har varit med i ett avsnitt av joelbitar. Det är han som satte älvsbyn på kartan!
Undrar hur dom kom på iden att göra ett barnprogram med en utvecklingsstörd jävel som springer omkring och skriker och snorar.
Jo men jag tänkte just på det, grejen är att misslyckas totalt. Jag vill minnas att Joelbitar var ganska elak med sina vänner?Hinkas skrev:Men det var väl någon plyschgubbe/velourtarzan som suttit och kommit på att Joelbitar var ett überpedagogiskt och fint sätt att lära barn att även om man är annorlunda så kan man vara en fin människa.
honkiie skrev:Jo men jag tänkte just på det, grejen är att misslyckas totalt. Jag vill minnas att Joelbitar var ganska elak med sina vänner?

|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026