Kombatanterna i Röd Grupp på Knutstorp

Zilversurfer skrev:
Vad hade du väntat dig, han är nybliven Friherre. Blev lite besviken att det bara är parkett i garaget, var helt säker på att det skulle vara Italiensk marmor :tungan
Shit vad häftigt! Han är den förste efter Sven Hedin som adlas :Bugar

Riktigt fint folk väljer inte marmor till sina golv. De vet att det är en mjuk sten, som lätt repas, som är porös och därför drar åt sig vätskor, dvs får fläckar som är omöjliga att bli av med. Och sånt duger inte i friherreliga gods.

Jaha... då var denna dag till ända.
Stor eloge till ALLA :tummenupp
En enda lindrig vurpa och bra kört i alla grupper med huvudsakligen goda marginaler vid omkörningar!

Zilversurfer regerade i Röd - du har ju inte där o göra din raceputte :argpådato :D :tummenupp

Mr K hängde mig som en igel i år igen, men... :7peta :hihi

Fyyy vad trött jag är efter dubbla pass i Röd o Grön :död

EDIT:
Vart faen tog Zmurfen vägen?? Fegade ur??

Last edited:
Från Fettot och jag körde i gul,blev nog 2-2
Maddicken körde i alla grupper,han förlora mot bollhavet,röd,gul 0-3
Bingo och ace of spader körde lungt och fint på 1,12,9

Kung Otto skrev:
2241306 Från Fettot och jag körde i gul,blev nog 2-2
Maddicken körde i alla grupper,han förlora mot bollhavet,röd,gul 0-3
Bingo och ace of spader körde lungt och fint på 1,12,9
Inte en av mina bättre dagar... kan man verkligen komma såhär mycket ur fas i livet? Trodde jag varit med om det mesta men detta tar fan priset.

För att göra en lång historia kort. Jag skulle aldrig ha stigit upp. :död
Håller iallafall mitt "fina" facit... att vara av banan varje gång jag kör på Knudan.

Vill iallafall tacka Busberra för lånet av depåstödet, Tuben för lånet av verktygen, tack Sanoj81 och Brink för lånet av huvudnyckeln till Duccen (hammaren) och ett otroligt stort tack till PIX för lånet av bilen! :Bugar

Knudan - Malmö ToR medan ni andra kör är jätteroligt. :huvet

Till sist, var är inget fel på hojen, jag har bara gjort en "Bingo".

Last edited:
Maddicken snälla nästa gång boka dig i RÄTT gruppdär du hör hemma.Så kan vi som inte ska köra i gul köra där vi hör hemma :fatta!

Maverick_ou812 skrev:
2241327 Vill iallafall tacka Busberra för lånet av depåstödet, Tuben för lånet av verktygen, tack Sanoj81 och Brink för lånet av huvudnyckeln till Duccen (hammaren) och ett otroligt stort tack till PIX för lånet av bilen! :Bugar Knudan - Malmö ToR medan ni andra kör är jätteroligt. :huvet ...Till sist, var är inget fel på hojen, jag har bara gjort en "Bingo".

Har du oxå ätit sving medelst fälg? :rofl :yoparty
(Rätt distans på rätt sida! ...och vigselringar fungerar INTE som distanser - de vara för mjuka :gnissla )
I vanlig ordning mekar Duccarna mest! ...men det är klart, hade ägarna KUNNAT meka, så hade mekningarna blivit färre :hihi
Så vad du än gör - byt ej till Aprilia - synd om ryktet skulle befläckas pga fulmekande Duccefanatiker!

/Nu äntligen med mat o vin i magen

EDIT:
xyx skrev:
2241358 Får tacka för Robz insats i grön grupp! :tummenupp
Tack själv! Tror inte vi låter dig köra Grön mer nu :D

Last edited:
Kung Otto skrev:
2241348 Maddicken snälla nästa gång boka dig i RÄTT gruppdär du hör hemma.Så kan vi som inte ska köra i gul köra där vi hör hemma :fatta!
Jaså? :confused: Är det inte bättre du stiger upp o bokar dig i rätt grupp?

Robz skrev:
22413871. Har du oxå ätit sving medelst fälg? :rofl :yoparty
(Rätt distans på rätt sida! ...och vigselringar fungerar INTE som distanser - de vara för mjuka :gnissla )
2. I vanlig ordning mekar Duccarna mest! ...men det är klart, hade ägarna KUNNAT meka, så hade mekningarna blivit färre :hihi
3. Så vad du än gör - byt ej till Aprilia - synd om ryktet skulle befläckas pga fulmekande Duccefanatiker!

/4. Nu äntligen med mat o vin i magen

EDIT:

Tack själv! Tror inte vi låter dig köra Grön mer nu :D
1. Ja.
2. Klåpare är vi allihopa då och då.
3. Nä, ni måste ju ha något att snacka om.
4. Öl o whisky i magen går väl lika bra?

Robz skrev:
2241175
EDIT:
Såg på Zurfarn direkt när jag kom dit att han blev skakis så lät han få träna ifred :pannkyss
Sitter o dränker mig med alkohol o förbannar valet av yrke.
Ibland suger det mesta getpung,skååål.

Robz skrev:
2241175 Jaha... då var denna dag till ända.
Stor eloge till ALLA :tummenupp
En enda lindrig vurpa och bra kört i alla grupper med huvudsakligen goda marginaler vid omkörningar!

Zilversurfer regerade i Röd - du har ju inte där o göra din raceputte :argpådato :D :tummenupp

Mr K hängde mig som en igel i år igen, men... :7peta :hihi

Fyyy vad trött jag är efter dubbla pass i Röd o Grön :död

EDIT:
Så jävla roligt och jag gorde personbästa tid ....

*/ ?>
Back