Mr K
I win, you loose!
Jag och Jimmy höll hyffsat samma tempo. Mr Gladiator (Dansken på zx6an) var lite snabbare än oss. Robz rokkar fett. Mycket nöjd med alla i röd grupp, ni skötte er galant. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
)Skall bli kul att se dig o Zmurf i "vår" grupp - ni tävl... hrm, kör i en egen klass som inte räknas härZilversurfer skrev:2231466Jag ska piska skiten ur alla i röd med min gamla häckIngen ironi....
Bara kom du gamle man så ska jag visa dig ett trix eller tvåZilversurfer skrev:2231466Jag ska piska skiten ur alla i röd med min gamla häckIngen ironi....

Vafan menad du med "nåja"?!?!?Robz skrev:2231343Trådlyft![]()
Årets upplaga:
Robz (Fiskör i Instruktörsväst, OMKÖRNINGSFÖRBUD! (första 2 varven, men det kvittar kanske...))
Jimmyretta (Fiskör)
Delti (Snabb på gata när han hittar en tappad sits)
Zmurfen (För snabb för Röd)
TopGun (Snabb granne)
Mr K (Kör o Flaggar, om jag förstått rätt ej samtidigt)
Zilversurfer (Kör o Flaggar, om jag förstått rätt ej samtidigt)
Maverick Oooouuuu (Nåja)

Men Robz då,va nu snäll mot lilla MaddikkenRobz skrev:2231343Trådlyft![]()
Årets upplaga:
Robz (Fiskör i Instruktörsväst, OMKÖRNINGSFÖRBUD! (första 2 varven, men det kvittar kanske...))
Jimmyretta (Fiskör)
Delti (Snabb på gata när han hittar en tappad sits)
Zmurfen (För snabb för Röd)
TopGun (Snabb granne)
Mr K (Kör o Flaggar, om jag förstått rätt ej samtidigt)
Zilversurfer (Kör o Flaggar, om jag förstått rätt ej samtidigt)
Maverick Oooouuuu (Nåjaom han hittar ut från depån )
Maverick_ou812 skrev:2231734Vafan menar du med "nåja"?!?!?![]()
"Nåja, nu har du iaf inget centralstöd som skrapar i längre..." 
Nä nu skrapar grenröret på Duccen i.Robz skrev:2231785"Nåja, nu har du iaf inget centralstöd som skrapar i längre..."
![]()

den är ju inte byggd för att köras på bana. lämna nu tillbaka den till johannamuséet ....Maverick_ou812 skrev:2231808Nä nu skrapar grenröret på Duccen i.![]()

Nä just det... Ducati kan ju inte göra hojar som man kör på bana med.Mr K skrev:2232341den är ju inte byggd för att köras på bana. lämna nu tillbaka den till johannamuséet ....![]()
![]()
![]()
![]()

Zmurfen skrev:2231719Bara kom du gamle man så ska jag visa dig ett trix eller två![]()
Din hoj kommer inte innan lördag, så jag behöver inte oroa mig....Maverick_ou812 skrev:2232538
Men jag få hålla med dig. Det finns definitivt hojar som är bättre lämpade till bankörning än den jag har.![]()
Eller så gjorde du som så många andra... anmälde dig i en lägre grupp endast för att platserna i röd var slut.Von Vettet skrev:2232692När jag blir STOR,STARK,SNABB så vill jag bli som er alla ovan. Tidigt i våras tog jag mod till mig och anmälde mig i GUL grupp. Men nån gång när jag blivit så skickliga förare som ni, ja då ska jag minsann anmäla mig i röd grupp...![]()

Maverick_ou812 skrev:2232721Eller så gjorde du som så många andra... anmälde dig i en lägre grupp endast för att platserna i röd var slut.
Fast nu vet vi att du sett ljuset och blivit klokare så du får säkert syndernas förlåtelse av din ledstjärna, pastor Runar.
*sa han med skräck i rösten*Zilversurfer skrev:2232724VV kommer ta det lugnt i GUL, då han kör på lånad hoj, eller hur VV?
Annars kommer den svarta pirat-flaggan att svingas varje varvZilversurfer skrev:2232724VV kommer ta det lugnt i GUL, då han kör på lånad hoj, eller hur VV?
Ja jag trodde oxå det var hojjar man kunde köpa i vanliga affärer som vi snackade om ..... och till ochmed dig vi snackade om.Maverick_ou812 skrev:2232538Men jag få hålla med dig. Det finns definitivt hojar som är bättre lämpade till bankörning än den jag har.![]()
..... eller så bokade jag han i GUL för han ville det ...... Pastor Vettet tar det lite lugnare 2006Maverick_ou812 skrev:2232721Eller så gjorde du som så många andra... anmälde dig i en lägre grupp endast för att platserna i röd var slut.
Fast nu vet vi att du sett ljuset och blivit klokare så du får säkert syndernas förlåtelse av din ledstjärna, pastor Runar.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |