Kombatanterna i Röd Grupp på Knutstorp

Jag och Jimmy höll hyffsat samma tempo. Mr Gladiator (Dansken på zx6an) var lite snabbare än oss. Robz rokkar fett. Mycket nöjd med alla i röd grupp, ni skötte er galant. :tummenupp

Trådlyft :rofl

Årets upplaga:

Robz (Fiskör i Instruktörsväst, OMKÖRNINGSFÖRBUD! (första 2 varven, men det kvittar kanske...))
Jimmyretta (Fiskör)
Delti (Snabb på gata när han hittar en tappad sits)
Zmurfen (För snabb för Röd :mad: )
TopGun (Snabb granne)
Mr K (Kör o Flaggar, om jag förstått rätt ej samtidigt)
Zilversurfer (Kör o Flaggar, om jag förstått rätt ej samtidigt)
Maverick Oooouuuu (Nåja :hihi )

Last edited:
Zilversurfer skrev:
2231466 Jag ska piska skiten ur alla i röd med min gamla häck:D Ingen ironi....
Skall bli kul att se dig o Zmurf i "vår" grupp - ni tävl... hrm, kör i en egen klass som inte räknas här :4skrika
Om jag skulle köra om dig, och pekar på min ankstjärt (Millens), så kan du hänga med runt för o hitta lite fina spår :D

Robz skrev:
2231343 Trådlyft :rofl

Årets upplaga:

Robz (Fiskör i Instruktörsväst, OMKÖRNINGSFÖRBUD! (första 2 varven, men det kvittar kanske...))
Jimmyretta (Fiskör)
TopGun (Snabb granne)
Maverick Oooouuuu (Nåja :hihi )
Vafan menad du med "nåja"?!?!? :7peta

Robz skrev:
2231343 Trådlyft :rofl

Årets upplaga:

Jimmyretta (Fiskör)
TopGun (Snabb granne)
Maverick Oooouuuu (Nåja :hihi om han hittar ut från depån )
Men Robz då,va nu snäll mot lilla Maddikken

Jag kommer ev ut och filmar tävlingen "vem som kommer längst ut i sandfållan".

Mr K skrev:
2232341 den är ju inte byggd för att köras på bana. lämna nu tillbaka den till johannamuséet .... :arsele :banana :fyllisar :fatta!
Nä just det... Ducati kan ju inte göra hojar som man kör på bana med. :rolleyes:

MotoGP-VM 2006
Topp 15 efter 6 av 17 race.

1. Capirossi Duc 99p
2. Hayden Hon 99p
3. Melandri Hon 89p
4. Pedrosa Hon 86p
5. Rossi Yam 65p
6. Stoner Hon 65p
7. Elias Hon 53p
8. Edwards Yam 49p
9. Gibernau Duc 44p
10. Tamada Hon 40p
11. Nakano Kaw 37p

WSBK 2006

Förare:

1 Bayliss 225
2 Corser 149
3 Haga 133
4 Toseland 129
5 Barros 113
6 Pitt 103
7 Lanzi 62
8 Xaus 56
9 Abe 51
10 Walker 51

Tillverkare:

Ducati 226
Suzuki 161
Honda 156
Yamaha 153
Kawasaki 75
Petronas 4

Men jag få hålla med dig. Det finns definitivt hojar som är bättre lämpade till bankörning än den jag har. :huvet

Maverick_ou812 skrev:
2232538
Men jag få hålla med dig. Det finns definitivt hojar som är bättre lämpade till bankörning än den jag har. :huvet

Det är det folk försökt säga till dig hela tiden...

För övrigt så är röd grupp MIN grupp och busar ni så blir det ankled efter mig o då vet ni alla hur det kommer att gå. LÅNGSAMT! :D

När jag blir STOR,STARK,SNABB så vill jag bli som er alla ovan. Tidigt i våras tog jag mod till mig och anmälde mig i GUL grupp. Men nån gång när jag blivit så skickliga förare som ni, ja då ska jag minsann anmäla mig i röd grupp... :hoppskrat

Von Vettet skrev:
2232692 När jag blir STOR,STARK,SNABB så vill jag bli som er alla ovan. Tidigt i våras tog jag mod till mig och anmälde mig i GUL grupp. Men nån gång när jag blivit så skickliga förare som ni, ja då ska jag minsann anmäla mig i röd grupp... :hoppskrat
Eller så gjorde du som så många andra... anmälde dig i en lägre grupp endast för att platserna i röd var slut. :7peta
Fast nu vet vi att du sett ljuset och blivit klokare så du får säkert syndernas förlåtelse av din ledstjärna, pastor Runar.

Maverick_ou812 skrev:
2232721 Eller så gjorde du som så många andra... anmälde dig i en lägre grupp endast för att platserna i röd var slut. :7peta
Fast nu vet vi att du sett ljuset och blivit klokare så du får säkert syndernas förlåtelse av din ledstjärna, pastor Runar.

VV kommer ta det lugnt i GUL, då han kör på lånad hoj, eller hur VV?

Maverick_ou812 skrev:
2232538 Men jag få hålla med dig. Det finns definitivt hojar som är bättre lämpade till bankörning än den jag har. :huvet
Ja jag trodde oxå det var hojjar man kunde köpa i vanliga affärer som vi snackade om ..... och till ochmed dig vi snackade om.

Maverick_ou812 skrev:
2232721 Eller så gjorde du som så många andra... anmälde dig i en lägre grupp endast för att platserna i röd var slut. :7peta
..... eller så bokade jag han i GUL för han ville det ...... Pastor Vettet tar det lite lugnare 2006

*/ ?>
Back