Kom till Anderstorp 30 April! SM i Roadracing!

Status
Ej öppen för fler svar.
Ja, jag kan då säga att jag var mäkta impad av era framfarter på banan i det vädret som rådde.

SBK var ju über! Fy satan vilket bett det måste vara i riktiga regndäck.
Uuuuiiillliissar ut på start/mål rakan å knäskrap så vattnet yrde!
600cc var inte sämre dom, :yoparty


I´m f*cking impressed!!!
 
Bikerbitch skrev:
2129594 Vi är inte mesar egentligen, men när det kommer till regn... huuuuuuua säger jag bara. Då är det halt som i duschen utan halkmatta... :näsblod


Men snälla BB missförstå mig rätt, det såg ju lite mesigt ut jämfört med de som åkte på regndäck .. fattar jag också att det var halt.

Jag kan bara säga att om jag fick åka på regndäck och du utan så hade du med 100% säkerhet åkt skjortan av mig... och tvåtakts racing är såååå fränt och luktar ren kärlek *ler*
 
jag förstår, skoja ju lite med dig bara! :pannkyss

Instabil skrev:
2131392 Men snälla BB missförstå mig rätt, det såg ju lite mesigt ut jämfört med de som åkte på regndäck .. fattar jag också att det var halt.

Jag kan bara säga att om jag fick åka på regndäck och du utan så hade du med 100% säkerhet åkt skjortan av mig... och tvåtakts racing är såååå fränt och luktar ren kärlek *ler*
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top