Kom in i red bull rookie cup

Wille S

Bromsa när du ser GUD!
Gick med
28 Sep 2004
Hoj
Honda CBR600RR 2007
Jag och min tvillingbror agge sickade in ansökningen till redbull rookie cup i maj och idag kom svaret att jag och min bror blivit uttagna av 1000 anmälningar:D
Så det rullar mot valenica den 28 augusti.:yoparty

Mvh
twinsracing

Håll käften!!

(Ja jag är avis. Grattis som fan!) :)

Wille S skrev:
2366443 Jag och min tvillingbror agge sickade in ansökningen till redbull rookie cup i maj och idag kom svaret att jag och min bror blivit uttagna av 1000 anmälningar:D

Mvh
twinsracing
:tummenupp

jag hade också kommit in om jag inte hade vart ca 15 år för gammal :mad:

Nä fan Grattis killar vilken jävla merit det kommer att va :)

Wille S skrev:
2366443 Jag och min tvillingbror agge sickade in ansökningen till redbull rookie cup i maj och idag kom svaret att jag och min bror blivit uttagna av 1000 anmälningar:D

Mvh
twinsracing

Asballt! Se nu till att göra bra intryck där nere! :)

Här finns det mer att läsa http://redbullrookiescup.com

Här är några rader från mailet jag fick:
Dear MotoGP Rookie,

Thank you for your application to the Red Bull MotoGP Rookies Cup which has been read with great interest. We are delighted to inform you that you have been selected from more than 1000 world-wide applicants to join us at the Run Off in Valencia, Spain.

:tungan :D :tummenupp

Hmm, var det din eller brorsans kedja jag sprang runt med som en tok och brände mej på på B-racet i Linköping? :va Inget sånt i Spanien nu...

Lycka till grabbar! Så jäkla kul! :)

Skitungar....Se nu till att göra bra ifrån er, så att det blir början på något stort....:tummenupp
Grattis:tummenupp

härligt ;).hoppas att det går bra där nere. kanske blir racing i europa sedan för dig och bror din:yoparty .

jag är glad för eran skull :squid

Stort GRATTIS fjunisar!
Kom ihåg att lämna hjärnorna hemma i Uppsala när ni åker ner för det komemr behövas.

Shit asså vad händer i Valencia nu är det en sista uttagning av dom som ska va med och köra i cupen nästa år?

Det här är verkligen superstort jag menar det var ingen dålig kampanj dom la ner på att få ansökare.

Wille S skrev:

Mvh
twinsracing

Om ni inte gör ALLT för att prestera där kommer ni båda två få storstryk av mig (åtminstånde verbalt)

/ Kristoffer också 15 år för gammmal för att kunna uppleva en sådan dröm..

. Allra bästa lyckönskining, kört VERKLIGEN JÄRNET, kan vara ert viktigaste år! :tummenupp

.

Wille S skrev:
Mvh
twinsracing

Nä fasiken vad läckert! Hoppas ni får riktigt kul! GRATTIS! :rock

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!