Kollat vad jag skaffat !

Gratulerar Filip.

Vi får ta o ses nån dag framöver. :hej

MVH Mavve.

Fasen vilken söt liten pärla Filip!

Stora gratulationer! Sälj inte hojen innan du snackat med mig isf. :)

Mors!

OJ ! Tack så hjärtligt ! Tack även för tipsen :D
Hon sover & bajjar dygnet runt, men det rör mig inte i ryggen, man går i ett rus dagarna i ända :fyllisar Skriker hon kastar man bara in nappen eller tutten (inte min då) så e det löst :)

Får bli till skaffa en liten moto eller nåt, lacka den rosa med små grodor på så e saken biff :yoparty

Hållundan: Säljer jag hojen hör jag av mig :tummenupp Tror nog inte jag gör det i år iaf :va

//Pappan :)

fluppen skrev:
Denna lilla tjej kom till världen i Måndags morse, nu e man farsa och hojåkandet läggs för tillfället på hyllan, kanns dumt och riskera nåt nu :va

Stoltare än jag finns inte i denna värld,så därför ville jag bara skryta lite :tummenupp

Lilla Izabel:

Får gratulera! Själv blev jag tvåbarnsmor den 15 juni och väntade 5 dagar innan jag vågade krypa i stället för att kolla om det passade. Sedan stod det inte på förrän man satt grensle igen fast den här gången på fler hästkrafter :yoparty

uzibabe skrev:
Får gratulera! Själv blev jag tvåbarnsmor den 15 juni och väntade 5 dagar innan jag vågade krypa i stället för att kolla om det passade. Sedan stod det inte på förrän man satt grensle igen fast den här gången på fler hästkrafter :yoparty

jaha, så det är därför du varit osynlig! Grattis, och grattis till trådskaparen också :-)

fluppen skrev:
Japp..hagelbössa och ifyllnadsblanketter med frågor som Årsinkomts, status, syfte med uppvaktningen, planerad utbildning osv..

Jag har den redan klar.. :D

hehe varför itne en taxeringskalender så du vet att föräldrarna har pengar :tummenupp det har min väns sambo gjort när dom fick tvillingtjejer för tre å ett halft år sen :lol

fluppen skrev:
OJ ! Tack så hjärtligt ! Tack även för tipsen :D
Hon sover & bajjar dygnet runt, men det rör mig inte i ryggen, man går i ett rus dagarna i ända :fyllisar Skriker hon kastar man bara in nappen eller tutten (inte min då) så e det löst :)

Får bli till skaffa en liten moto eller nåt, lacka den rosa med små grodor på så e saken biff :yoparty

Hållundan: Säljer jag hojen hör jag av mig :tummenupp Tror nog inte jag gör det i år iaf :va

//Pappan :)

Mycket grattis!

Btw, om man är trött i ögonen (som jag är nu) och om man tittar hastigt på bilden så ser det nästan ut som hon har hår under armarna :hihi

Nej men allvarligt, Grattis:)

Jonathan skrev:
Mycket grattis!

Btw, om man är trött i ögonen (som jag är nu) och om man tittar hastigt på bilden så ser det nästan ut som hon har hår under armarna :hihi

Nej men allvarligt, Grattis:)

Jag lovar det har hon inte :D

Tack alla igen..hon har inte börjat snacka eller gå ännu :3freak , men jag hör av mig när det sker :tummenupp

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8