fluppen skrev:Japp..hagelbössa och ifyllnadsblanketter med frågor som Årsinkomts, status, syfte med uppvaktningen, planerad utbildning osv..
Jag har den redan klar..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fluppen skrev:Japp..hagelbössa och ifyllnadsblanketter med frågor som Årsinkomts, status, syfte med uppvaktningen, planerad utbildning osv..

Skriker hon kastar man bara in nappen eller tutten (inte min då) så e det löst
fluppen skrev:Denna lilla tjej kom till världen i Måndags morse, nu e man farsa och hojåkandet läggs för tillfället på hyllan, kanns dumt och riskera nåt nu![]()
Stoltare än jag finns inte i denna värld,så därför ville jag bara skryta lite![]()
Lilla Izabel:

uzibabe skrev:Får gratulera! Själv blev jag tvåbarnsmor den 15 juni och väntade 5 dagar innan jag vågade krypa i stället för att kolla om det passade. Sedan stod det inte på förrän man satt grensle igen fast den här gången på fler hästkrafter![]()

Ja jag får skylla på detduckie skrev:jaha, så det är därför du varit osynlig! Grattis, och grattis till trådskaparen också![]()

fluppen skrev:OJ ! Tack så hjärtligt ! Tack även för tipsen![]()
Hon sover & bajjar dygnet runt, men det rör mig inte i ryggen, man går i ett rus dagarna i ändaSkriker hon kastar man bara in nappen eller tutten (inte min då) så e det löst
![]()
Får bli till skaffa en liten moto eller nåt, lacka den rosa med små grodor på så e saken biff![]()
Hållundan: Säljer jag hojen hör jag av migTror nog inte jag gör det i år iaf
![]()
//Pappan![]()
Jonathan skrev:Mycket grattis!
Btw, om man är trött i ögonen (som jag är nu) och om man tittar hastigt på bilden så ser det nästan ut som hon har hår under armarna![]()
Nej men allvarligt, Grattis![]()
, men jag hör av mig när det sker |
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |