Kollar ni era PM??

Bluegreengrey

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Åkerlänna
Hoj
SV650S med SHARK Helsystem (mullrar fint)
...alltså nu har jag skickat några PM till ett gäng personer, för PM är ju jätte smidigt när man vill nå någon i en personlig fråga eller så, ellerhur!?

Något annat bra är ju att man har PM tracking och där kan se när personen var inloggad sist och om den har läst sitt PM..

...Här ser jag också att Några st har varit inloggade EFTER att de fått sitt PM av mig men NI har inte läst ert PM??

i EDIT OPTIONS (under Min Profil) kan du välja JA el. NEJ på nedan:
*Send you an email when you receive a Private Message?yes no
*Pop up a box when you receive a Private Message? yes no

Mitt tips är att ni klickar i ja på iaf 1 av dem......för man glömmer så lätt att kolla sina PM, så själv har jag satt ja för båda, eftersom jag är SÅ glömsk av mig :rodnar och ni som sällan är inloggade på forumet, klicka gärna i JA på den övre (mail notification).

Låter det som jag gnäller....nejdå jag vill bara nå några stycken i en viktig fråga som jag VET ni är intresserad av, skynda kolla era PM. (ni som inte fått PM av mig har fått ett tips iaf :crash som ni säkert redan visste )

:cool:
 
Jag läser alltid, men det kan ta längre tid att svara...

Tyvär funkar inte alltid "popupp" fönstret som det ska :mad:
 
Affe_R1 skrev:
Jag läser alltid, men det kan ta längre tid att svara...

Tyvär funkar inte alltid "popupp" fönstret som det ska :mad:

Varför betalar du inte en ynka soppapeng från svista då ??
:confused:
:eek:
 
vaddå PM

:confused: Får nästan aldrig PM så jag kan sluta kolla :mad:





Skickar kanske för få själv :eek:
 
Självklart.
Fast utan e-post notifieraren så vette tusan om jag skulle kommit ihåg det ....

//B
 
Bear skrev:
Fast utan e-post notifieraren så vette tusan om jag skulle kommit ihåg det ....

Klicka i att du vill få en pop-up-ruta då så behöver du inte fundera mer på det. Det är väldigt irriterande när folk som inte svarar på PM.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top