Bluegreengrey
Ny medlem
...alltså nu har jag skickat några PM till ett gäng personer, för PM är ju jätte smidigt när man vill nå någon i en personlig fråga eller så, ellerhur!?
Något annat bra är ju att man har PM tracking och där kan se när personen var inloggad sist och om den har läst sitt PM..
...Här ser jag också att Några st har varit inloggade EFTER att de fått sitt PM av mig men NI har inte läst ert PM??
i EDIT OPTIONS (under Min Profil) kan du välja JA el. NEJ på nedan:
*Send you an email when you receive a Private Message?yes no
*Pop up a box when you receive a Private Message? yes no
Mitt tips är att ni klickar i ja på iaf 1 av dem......för man glömmer så lätt att kolla sina PM, så själv har jag satt ja för båda, eftersom jag är SÅ glömsk av mig
och ni som sällan är inloggade på forumet, klicka gärna i JA på den övre (mail notification).
Låter det som jag gnäller....nejdå jag vill bara nå några stycken i en viktig fråga som jag VET ni är intresserad av, skynda kolla era PM. (ni som inte fått PM av mig har fått ett tips iaf
som ni säkert redan visste )

Något annat bra är ju att man har PM tracking och där kan se när personen var inloggad sist och om den har läst sitt PM..
...Här ser jag också att Några st har varit inloggade EFTER att de fått sitt PM av mig men NI har inte läst ert PM??
i EDIT OPTIONS (under Min Profil) kan du välja JA el. NEJ på nedan:
*Send you an email when you receive a Private Message?yes no
*Pop up a box when you receive a Private Message? yes no
Mitt tips är att ni klickar i ja på iaf 1 av dem......för man glömmer så lätt att kolla sina PM, så själv har jag satt ja för båda, eftersom jag är SÅ glömsk av mig

Låter det som jag gnäller....nejdå jag vill bara nå några stycken i en viktig fråga som jag VET ni är intresserad av, skynda kolla era PM. (ni som inte fått PM av mig har fått ett tips iaf