Kolla vad jag hämta hem igår.

Ones skrev:
Gratulerar till nya pärlan! Tror jag såg annonsen på Blocket, kommer från trakterna kring L-köping. Reagerade på en sak i annonstexten, vet inte om du tänkte på det, stod ungefär: Säljes pga. tidsbrist... Men har för mig att han kunde tänka sig byte till annan cykel... Tid är pengar eller hur brukar man säga? :)
Ja nånting skumt var det. Han sade att den var dyrare än han ville ha. Han hade eget företag och i garaget hade han 10 mc, 3 vatten skotrar, 1 Evo 4 lite annat skoj. Han sade att det var hans kompisars grejer. Men jag är nöjd ändå. Trots allt finns det ju garanti kvar på den ifall det skulle vara nåt.

Ps. Tror att han är lite dålig på annonser. Han har satt ut min som han fick i inbyte. Skivit lite konstigt på den oxå.

OlleR skrev:
VARFÖR ska alla montera SF-lyktorna så högt upp. NER minst en halv decimeter eller två.

Om jag sänker min så sänker jag mätaren oxå. Då syns den inte lika väl.

Ja, fick inte riktigt ihop det där... Måste vara din silverretta med svart ram då? "läggning på grus i 10 km/h"... Stod det inte liknande på din "nya" hoj oxå fast 20 km/h eller nåt?
Är säkert inget fel på hojen, du har nog köpt en grym cykel! Tyckte bara det lät lite knas i hans annons. Kör hårt i sommar men använd insidan oxå! :tungan

jiGGa skrev:
Ja nånting skumt var det. Han sade att den var dyrare än han ville ha. Han hade eget företag och i garaget hade han 10 mc, 3 vatten skotrar, 1 Evo 4 lite annat skoj. Han sade att det var hans kompisars grejer. Men jag är nöjd ändå. Trots allt finns det ju garanti kvar på den ifall det skulle vara nåt.

Ps. Tror att han är lite dålig på annonser. Han har satt ut min som han fick i inbyte. Skivit lite konstigt på den oxå.

Om jag sänker min så sänker jag mätaren oxå. Då syns den inte lika väl.

Ones skrev:
Ja, fick inte riktigt ihop det där... Måste vara din silverretta med svart ram då? "läggning på grus i 10 km/h"... Stod det inte liknande på din "nya" hoj oxå fast 20 km/h eller nåt?
Är säkert inget fel på hojen, du har nog köpt en grym cykel! Tyckte bara det lät lite knas i hans annons. Kör hårt i sommar men använd insidan oxå! :tungan
Ja det e min.

grattis
men KRÄKS va ful, fighters är förfall...

Tidsbrist

Japp sålde den pga tidsbrist.
Ang din gamla hojs annons Amir så kan man ju inte sätta ut en bild där hojen ser ny ut och den egentligen är ett lik??
Båda hojarna jag hade på annons var ju lagda i låga hastigheter om inte Amir har ljugit e klart. :confused: Hans nya var definitivt lagd i max 20km/h.
Ville ha något billigare men testade att bygga en 600 åt polaren men den blev för gammal och slö..
Så nu blir det ju nyare igen.

En EVO 6:a är det ju dessutom Amir.. :(

Niken skrev:
Japp sålde den pga tidsbrist.
Ang din gamla hojs annons Amir så kan man ju inte sätta ut en bild där hojen ser ny ut och den egentligen är ett lik??
Båda hojarna jag hade på annons var ju lagda i låga hastigheter om inte Amir har ljugit e klart. :confused: Hans nya var definitivt lagd i max 20km/h.
Ville ha något billigare men testade att bygga en 600 åt polaren men den blev för gammal och slö..
Så nu blir det ju nyare igen.

En EVO 6:a är det ju dessutom Amir.. :(
Kryptonit kan intyga om att den bara e lagd. Inte ens i fart utan stillastående.
Kortet var taget från den hojen så den ljög ju inte men den var snygg.

EVO 6:a? OK. Den var fin allafall.

snygg hoj....

snygg hoj du köpt, första gången man sett en 04a som streetfighter.....såg dig vid älvsjömässan häromdagen, på ett hjul! :hihi

SVmannen skrev:
snygg hoj du köpt, första gången man sett en 04a som streetfighter.....såg dig vid älvsjömässan häromdagen, på ett hjul! :hihi
Ja den är lite svår att hålla nere framdäcket. Var det ni som övningkörde?

Såg att himlen blev svart så jag vände hem

jiGGa skrev:
Kryptonit kan intyga om att den bara e lagd. Inte ens i fart utan stillastående.
Kortet var taget från den hojen så den ljög ju inte men den var snygg.

EVO 6:a? OK. Den var fin allafall.

Det var inte helt stillastående, men nästan.
Den var lagd i rullfart (ca 5 km/h) 2 meter från mitt garage (jag skulle köra in den i garget).

Jag har diverse bilder om det är någon som tvivlar.

www.acerbis.com <- snälla byt lampa

Något liknande fast i svart?:

524.JPG

Last edited:
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!