Kolla vad jag fick på mailen idag

Brukar gilla mulatt-flickors utseende men Beyonce är inte snygg. Tror det är hennes breda röv som gör henne fulare än vad hon egentligen är.

Dee_cati skrev:
Brukar gilla mulatt-flickors utseende men Beyonce är inte snygg. Tror det är hennes breda röv som gör henne fulare än vad hon egentligen är.
Jag som har sett arslet :arsele på nära håll tycker inte att den e så bred.
Den ser bara ut så på videon. Hennes arsle e grym :yoparty

Till trådstartaren:
Grattis.

HönaPower skrev:
2 meter lång färgad kille menar du va?

Offtopic: Fick detn här på mailen: Visserligen på danska men ändå:
En sort og en hvid mand stod og snakkede,og den sorte sagde: "Da jeg blev født, var jeg sort. Da jeg voksede op, var jeg sort. Da jeg blev syg, var
jeg sort. Når jeg ligger i solen er jeg sort, og når det er koldt er jeg sort.

Men når du bliver født, er du lyserød. Når du vokser op, er du hvid, og når du er syg bliver du grøn i hovedet.
Når du ligger i solen er du rød, og når det er koldt bliver du blå.
Og så er det MIG, man kalder farvet?"

Biifer skrev:
Till trådstartaren:
Grattis.

Offtopic: Fick detn här på mailen: Visserligen på danska men ändå:
En sort og en hvid mand stod og snakkede,og den sorte sagde: "Da jeg blev født, var jeg sort. Da jeg voksede op, var jeg sort. Da jeg blev syg, var
jeg sort. Når jeg ligger i solen er jeg sort, og når det er koldt er jeg sort.

Men når du bliver født, er du lyserød. Når du vokser op, er du hvid, og når du er syg bliver du grøn i hovedet.
Når du ligger i solen er du rød, og når det er koldt bliver du blå.
Og så er det MIG, man kalder farvet?"
:lol :tungan

Är inte rasist av nån slag. Faktum är att jag e blatte själv. Har många svarta kompisar och trivs bra med de. Vet att "neger" låter negativt för att man använde det uttrycket för att specifiera slavar. Eftersom jag kallar mina kompisar(nära vänner) för det så slank det bara ut

jiGGa skrev:
Är inte rasist av nån slag. Faktum är att jag e blatte själv. Har många svarta kompisar och trivs bra med de. Vet att "neger" låter negativt för att man använde det uttrycket för att specifiera slavar. Eftersom jag kallar mina kompisar(nära vänner) för det så slank det bara ut

Ähh... sluta ursäkta dig, man är vad man är. En neger är en neger en turk är turk och jag är finne...en stolt sådan!

Suomalainen skrev:
Ähh... sluta ursäkta dig, man är vad man är. En neger är en neger en turk är turk och jag är finne...en stolt sådan!
Sant. Men att nervärdera andra är fel. Det var det jag försökte undvika.

jiGGa skrev:
Jag som har sett arslet :arsele på nära håll tycker inte att den e så bred.
Den ser bara ut så på videon. Hennes arsle e grym :yoparty

Njae, det passar inte ihop med resten av kroppen. Men hon lever längre än andra kanske, enligt aftonbladet så får de med breda rövar längre liv. Men vad hjälper det en annan :va

Dee_cati skrev:
Njae, det passar inte ihop med resten av kroppen.
Jag kan försäkra dig att den gör det på nära håll. Speciellt med en kort stickad kjol i beige mot hennes ckoklad färgade, lena kropp som hon hade och dansade med. Och jag kunde inget annat än :drool

jiGGa skrev:
Jag kan försäkra dig att den gör det på nära håll. Speciellt med en kort stickad kjol i beige mot hennes ckoklad färgade, lena kropp som hon hade och dansade med. Och jag kunde inget annat än :drool

Dregla inte för mycket ifall din flickvän råkar snubbla in här.... :rolleyes:

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...