Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan ju meddela att det stod en 2m lång neger som vägde typ 200 panner som försäkrade sig att ingen skulle få för sig nåt.Brännström skrev:Din jävel hon är min![]()
![]()
heimdal skrev:eehh.. vem va snygg..?
fruntimmret längst till höger va väl den som såg bäst ut åv quinnsen på de kortet

jag vill ha
i
tha ground she walks onVet inte om ni har skivbutiker i Skövde, men här i Sthlm så regerar Detstinys Child för tillfället med affischer och skivor. Men det kan ju inte du rå för. Du bor ju i Skövdeheimdal skrev:eehh.. vem va snygg..?
fruntimmret längst till höger va väl den som såg bäst ut åv quinnsen på de kortet
Groupie biljetter(backstage pass)Swedie skrev:Vad är det ni har på benet?
jiGGa skrev:Groupie biljetter(backstage pass)
De var stenhårda med säkerheten. Å jag som ser ut som en självmordsbombare fick knappt komma in.
Min flickvänn kom hem iveckan efter 6 mån i USA. Hon fick väldigt kraftfulla reaktioner när hon sade att hon var tillsammans med en från Iran.
"Han e ju terrorist!"
"Nä, det e han inte alls. Han e jätte rar"
"Men hans farbror eller kusin e det!"
"Nej det e de inte. Har träffat de."
"De är det i smyg. Säger det inte till dig. Hur kan/vågar du."

jiGGa skrev:Vet inte om ni har skivbutiker i Skövde, men här i Sthlm så regerar Detstinys Child för tillfället med affischer och skivor. Men det kan ju inte du rå för. Du bor ju i Skövde![]()
Edit: Hon längst till höger(blond med vit topp) var skitful. Man kunde skrapa av ett lager smink från henne. Men hon luktade gott allafall.
jiGGa skrev:Kan ju meddela att det stod en 2m lång neger som vägde typ 200 panner som försäkrade sig att ingen skulle få för sig nåt.
Jag kände oxå så men kom på andra tankar när jag såg honom.
Vad är skillnaden?HönaPower skrev:2 meter lång färgad kille menar du va?

En neger är en med mörk hud. En färgad kan vara vem som hellst, bara han har lite färg på huden. På sommaren blir jag färgad, jag blir röd.kaZmur skrev:Vad är skillnaden?![]()

För vadå?morlock skrev:Jag beklagar.

Aha... det tänkte jag inte på.KalleNorton skrev:En neger är en med mörk hud. En färgad kan vara vem som hellst, bara han har lite färg på huden. På sommaren blir jag färgad, jag blir röd.
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|