Uppvisande av det gamla styrhuvudet, kvitto på ny ram osv görs ju vid regbesiktningen. Inte behöver du åka omkring med ramkvitto och annat sedan.
Om regbesiktning för att dokumentera rambytet är gjord, och detta är infört i regbeviset (sker normalt med automatik), vad är då problemet?
/Stefan M
Om regbesiktning för att dokumentera rambytet är gjord, och detta är infört i regbeviset (sker normalt med automatik), vad är då problemet?
/Stefan M