2541009 Varför skulle jag inte våga? Jag har inte gjort något skumt. Köpte den av
http://www.sporthoj.com/forum/member.php?action=getinfo&u=1553
och han "glömde" att påpeka detta. Själv visste jag inget förrän galne målaren upptäckte detta. Han var skum när vi gick igenom med affären men jag misstänkte inget. Var för kär i hojen. Nu i efter hand vet jag varför han inte hade några ägarbevis papper med sig. Det är för att det står i pappret att ramen är bytt. Har inte läst igenom de förrän idag. Man lär sig något varje dag. Det är inget fel på hojen och har inte haft problem med polisen eller annat. Tycker bara att det är dumt å spekulera över vad som har hänt hojen när man inte vet. Ville inte kommentera detta så att det inte blir större än vad det är. Ramen är bytt utan att jag visste om det å inget annat! Hade jag vetat så hade jag sagt det. Men tro mig Niken som han heter på forumet kommer att få stå till svars.