Kolla in nya Duccen!

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
http://scramblerducati.com/en

Om man bortser från den tråkiga reklamfilmen och att klientelet i huvudsak kommer bestå av hipsters, urbana trendängslingar och italienidioter som jag så måste man säga:
Nog är det en snygg produkt de fått till. Igen.

ducati-scrambler-paris.jpg

Nu får jag inte bort miniatyren. Lev med det, föreställ er en scrambler med nosen pekandes högerut och placera den i höjd så förklaringarna verkar logiska.

Bifogat

• icon-dett-1_en.png
    icon-dett-1_en.png
    19 KB · Visningar: 442
Last edited:
Jag störde mig så mycket den dåliga reklamen med prettohipsters så jag inte ens orkade kolla klart på filmen

Kommer boka en urban enduro så fort dom blir tillgängliga och jag är varken hipster eller trendig :) Dock förbannat fånig trailer.

Den ser ut så man kan gråta. Kayabafjädring... ��
Och så därtill att Ducati verkar vilja rikta om sig mot ny målgrupp.
Suck...och inget ljud i videosnutten...som vinprovning utan vin.��

9000 dollars för standard modellen. Har inte sett nå euro pris än.

Jag tycker att den ser dötuff ut! Har inte sett videosnutten eftersom jag är upptagen med att kolla på kattklipp på youtube.

Hahaha, det första jag tänkte när jag såg den var också "monkey bike"! :D Den muppiga videon och precis lika muppiga auran som omger den till trots så är den ganska cool. Hade varit kul att prova, men hade aldrig köpt själv. Känns lite för designmässigt ambivalent för att det ska vara relevant för min del.

Då känns ju BMW R Nine flera resor bättre, eller bara Triumph Thruxton för den delen.

3-format20.jpg

Hmm.. Urban enduro och classic.. 180 brett bakdäck på 3" fälg...? Kommer inte det bli knasigt?

inte snygg nånstans, ska man ha monkey-bike stuk så är ju hondas MSX mycket coolare (dock bara 125a)
Honda-MSX-125-News-1.jpg

kan nog va rolig att köra dock, körde kawasaki w800 på anderstorp för några år sen och det va en förvånnsvärt rolig hoj måste jag säga, ingen sporthoj nånstans men gick bra på bana ändå, uppenbarade för mig hur mycke av hastigheten som sitter i föraren och inte i hojen iallafall..

Last edited:
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back