Kolla ditt garage...

Bebe...du är alltid så brutal. Fånga in dem lite snällt i stället, ge dem ryggmärgsbedövning, kapa benen vid knäna och låt sen bedövningen släppa.....

Fånga in dem lite snällt i stället, ge dem ryggmärgsbedövning, kapa benen vid knäna och låt sen bedövningen släppa.....

Oj...låter typ som ett land där man hugger handen av den som stulit bara för att de inte skall stjäla igen. Har du något bra förslag på straff för våldsbrott, våldtäkt och annat inte fullt så allvarligt som en mc-stöld.

Öppnar käften bara för att den här typen av trådar suger mer balle än vad Gardell gör. 247 inlägg om "nackskått dIreCkt" och annat fjant.

Last edited:
Oj...låter typ som ett land där man hugger handen av den som stulit bara för att de inte skall stjäla igen. Har du något bra förslag på straff för våldsbrott, våldtäkt och annat inte fullt så allvarligt som en mc-stöld.

Klart jag har...samma behandling. :)

:rolleyes:

Öppnar käften bara för att den här typen av trådar suger mer balle än vad Gardell gör. 247 inlägg om "nackskått dIreCkt" och annat fjant.

Har du fått din hoj stulen?? 120000tusen borta? Nä håll käften då!!!

glöm inte att det skall vara 5kr böter för fortkörning o man skall aldrig bli av med körkortet. :näsblod

Ehum.. FÖRSÄKRING??????:dummer

Den bortser dom ifrån i dessa fall så att de kan beaka sina neandertalarsidor! det är samma människor som låter ihåligt när de försöker sig på en löjligt mörk (maskulin) röst då de har kollat in boll-leken fotboll med otilfredställande resultat och efteråt söker upp en kombatant. OWÖÖÖÖHH!!!1 skriker dom och i fjärran hörs då ett försök på en även djupare stämma owööööhhh!!! även den låter mest som någon blåser i en flaska.

Det stavas DirREkKt:mad:

Last edited:
Har du fått din hoj stulen?? 120000tusen borta? Nä håll käften då!!!

Har du varit tillsammans med en och samma tjej i 14 år?? 840.000:- borta? Nä håll käften då!!!

Jag förstår om folk är jävligt bittra efter att hojen blivit stulen men jag tycker att de kan behålla det för dem själva. Jag har mina teorier om hur jag skulle bete mig men det basunerar jag inte ut på ett forum.

Jag opponerade mig emot alla neandertalarinlägg och ifrågasatte inte att man blir förbannad när någon stjäl ens ögonsten.

Det stavas DirREkKt:mad:

Sorry......misstaget skall inte upprepas :D

Last edited:
Jag förstår om folk är jävligt bittra efter att hojen blivit stulen men jag tycker att de kan behålla det för dem själva.

Jag opponerade mig emot alla neandertalarinlägg och ifrågasatte inte att man blir förbannad när någon stjäl ens ögonsten.

Borde du inte hållt det för dig själv....

våldtäkt = kapning av kewken

Ok fattar. Klart jag har försäkring men det spelar väll ingen roll? Fortfarande 120000 borta. Nu är det så att jag behåller allt som har med stölden av min hoj att göra. Skriver inte nått om det. Att jag kanske åker dit på misshandel skiter jag i jag tog dom iaf. Och kommer dom hit igen så skuter jag dom. Det är så jag känner.Förstå det.

inte skuta det e inte så snällt:näsblod

Ok fattar. Klart jag har försäkring men det spelar väll ingen roll? Fortfarande 120000 borta. Nu är det så att jag behåller allt som har med stölden av min hoj att göra. Skriver inte nått om det. Att jag kanske åker dit på misshandel skiter jag i jag tog dom iaf. Och kommer dom hit igen så skuter jag dom. Det är så jag känner.Förstå det.

Va? kollar du på mig? skaru ha sTryK va? Han nudda mig så Ja sLOg hann! Rättfärdiga ditt resonemang marginellt mer i så fall och ge fan i att försäkra. Då lever du i alla fall som du lär även om Jag inte håller med dig.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT