Kokar

jag tog av cylindern och så såg jag att jag hade små sprickor i cylindern små gråa sträck typ, alltså inte i cylinder loppet uta utanpå loppet typ, kan detta vara något?? Solitude sa att jag hade en spricka men jag har ingen stor spricka som han hade :( har ingen termostat heller vad fan kan detta vara?

MVH\\COB
 
Child of Bodom skrev:
jag tog av cylindern och så såg jag att jag hade små sprickor i cylindern små gråa sträck typ, alltså inte i cylinder loppet uta utanpå loppet typ, kan detta vara något?? Solitude sa att jag hade en spricka men jag har ingen stor spricka som han hade :( har ingen termostat heller vad fan kan detta vara?

MVH\\COB

Honda är skit, sälj och köp en bmw m3 istället :tummenupp
 
Solid snake skrev:
På att göra saker som går sönder lätt, kolla på Opel bara... :7peta

Opel är en skamm för den tyska bilmarknaden :fatta!


Btw, jag hade gärna tagit en M3'a om man kunde byta till sig den med en nsr ;)
 
CayLe skrev:
Opel är en skamm för den tyska bilmarknaden :fatta!


Btw, jag hade gärna tagit en M3'a om man kunde byta till sig den med en nsr ;)

Skit samma, fortfarande en Tysk bil.

Btw, hur snygga hojar gör BMW då?
 
Solid snake skrev:
Skit samma, fortfarande en Tysk bil.

Btw, hur snygga hojar gör BMW då?

Btw'et var menat till malossi-pojken.

Och om det var menat till moi så skrev jag faktiskt bilmarknaden. :fakta

Audi gör finfina bilar :) Ska nog lägga ner gatkörat och börja gasa bana med hoj och skaffa mig en fin S4-C4 som dragbil ;)
 
Till NSR'ens kylproblem - ta ett kort på "sprickorna" så man kan se närmre.

(kom kylproblemen som standard från fabrik på nsr125r? Känns nästan så, alla nsr'er verkar ha problem med kylningen).
 
CayLe skrev:
Till NSR'ens kylproblem - ta ett kort på "sprickorna" så man kan se närmre.

(kom kylproblemen som standard från fabrik på nsr125r? Känns nästan så, alla nsr'er verkar ha problem med kylningen).


Vi har haft 3 nsr (gamla modellen) i familjen, alla har krånglat med kylningen. Det låter ju bra.. :gnissla
 
kameran är hel fukkad så bilder blir det inte än men ska låta en kille kolla på det så får jag se vad han säger om det.

Förresten ska man varken ha riskokare eller tyska bilar för det ska vara Svensk gjutgärn även kallat VOLVO! :tummenupp
 
Child of Bodom skrev:
Förresten ska man varken ha riskokare eller tyska bilar för det ska vara Svensk gjutgärn även kallat VOLVO! :tummenupp

Tunga, tråkiga och sterila skithögar som drivs frammåt av sin kylfläkt :)
 
har man inget svar borde man inte skriva i tråden så jävla o moget :kocko

men vet någon hur hårt man ska dra cylinder muttrarna och topplocks muttrarna? jag har moment nyckel, tyckte att någon skrev 27nm?

MVH\\COB
 
Child of Bodom skrev:
har man inget svar borde man inte skriva i tråden så jävla o moget :kocko

men vet någon hur hårt man ska dra cylinder muttrarna och topplocks muttrarna? jag har moment nyckel, tyckte att någon skrev 27nm?

MVH\\COB
dra dem i kors.. som du ritar en tjärna you know.
 
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Back
Top