Knutstorp med Sydskånes Emse 5/8-6/8

Har begärt in priser på Aim, han skulle ge mig priser på 5, 10, 15 och 20 st.

Samköpstråd kommer så fort jag fått priser:)

Det här var ju roligt eller vad säger Ni :yoparty

Frågan är ju nu om GTpro vill ge sig på "Kungen" - Sebbe - också? Eller kanske DasPB vill ha ytterligare en chans innan säsongen är slut?

Varför inte ta chansen att köra på en bana där det körts MotoGP & Superbike lopp :Rockbanan

Jag och - Sebbe - tänkte nämligen eventuellt åka upp till Anderstorp 3/9 alt 4/9 för en liten tur runt den gamla GP banan igen :banana

Någon mer som vill haka på???

images

Lite kort info om om Anderstorp Raceway:
Banlängd 4025m (Knutstorp 2070)
MotoGP lopp på 90talet
Superbikelopp fram till 2000 talet

[YOUTUBE-ID]fHSsoEoO6oA&feature=player_embedded[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Jag kommer till Anderstorp. ;)

Men kungen lär nog sitta kvar på sin tron ett tag till. :)

Last edited:
Jag och Snaggis ska också till Anderstorp. Vet dock inte om man får köra med andra märke än Honda då.
Snaggis ska i alla fall köra.

Vet du hur det är uppdelat mellan Honda academy och fiver? Tänkte anmäla mig genom Honda för där gäller försäkringen.

Ingen aning faktiskt. Honda academy? E det något för kortväxta :va

Jag och Snaggis ska också till Anderstorp. Vet dock inte om man får köra med andra märke än Honda då.
Snaggis ska i alla fall köra.

3/9 & 4/9 är det öppet för alla. Jag misstänker att det alltid är det. De klarar inte av att fylla evenemanget annars... 4 grupper med max 60 hojar i varje grupp.

Kan också vara intresserad! :D
Vad kostar kalaset?

Man betalar 500:- i förväg för att vara garanterad en plats. Visar det sedan ösregn och man vill hoppa av så gör man det och förlorar de 500:-. Dycker man upp så betalar man ytterligare 700:- på plats. Transport till och från ordnar man själv... släp rekommenderas :tummenupp

Ingen aning faktiskt. Honda academy? E det något för kortväxta :va

3/9 & 4/9 är det öppet för alla. Jag misstänker att det alltid är det. De klarar inte av att fylla evenemanget annars... 4 grupper med max 60 hojar i varje grupp.

Man betalar 500:- i förväg för att vara garanterad en plats. Visar det sedan ösregn och man vill hoppa av så gör man det och förlorar de 500:-. Dycker man upp så betalar man ytterligare 700:- på plats. Transport till och från ordnar man själv... släp rekommenderas :tummenupp

Honda skulle ha HONDA dagar där den 3-4/9 med samarbete med fiver. Kostar 2500 för bägge dagarna.

EDIT: Observera att det kostar 500 att förhandsboka genom Fiver och sedan ytterligare 900 att betala på banan. http://www.fiverracing.se/anmalan.aspx

Last edited:
Fin video Anthony :tummenupp Sorry Bjurling hoppas det inte gjorde för ont :D

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard