Knutstorp med Sydskånes Emse 5/8-6/8

Har begärt in priser på Aim, han skulle ge mig priser på 5, 10, 15 och 20 st.

Samköpstråd kommer så fort jag fått priser:)

Det här var ju roligt eller vad säger Ni :yoparty

Frågan är ju nu om GTpro vill ge sig på "Kungen" - Sebbe - också? Eller kanske DasPB vill ha ytterligare en chans innan säsongen är slut?

Varför inte ta chansen att köra på en bana där det körts MotoGP & Superbike lopp :Rockbanan

Jag och - Sebbe - tänkte nämligen eventuellt åka upp till Anderstorp 3/9 alt 4/9 för en liten tur runt den gamla GP banan igen :banana

Någon mer som vill haka på???

images

Lite kort info om om Anderstorp Raceway:
Banlängd 4025m (Knutstorp 2070)
MotoGP lopp på 90talet
Superbikelopp fram till 2000 talet

[YOUTUBE-ID]fHSsoEoO6oA&feature=player_embedded[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Jag kommer till Anderstorp. ;)

Men kungen lär nog sitta kvar på sin tron ett tag till. :)

Last edited:
Jag och Snaggis ska också till Anderstorp. Vet dock inte om man får köra med andra märke än Honda då.
Snaggis ska i alla fall köra.

Vet du hur det är uppdelat mellan Honda academy och fiver? Tänkte anmäla mig genom Honda för där gäller försäkringen.

Ingen aning faktiskt. Honda academy? E det något för kortväxta :va

Jag och Snaggis ska också till Anderstorp. Vet dock inte om man får köra med andra märke än Honda då.
Snaggis ska i alla fall köra.

3/9 & 4/9 är det öppet för alla. Jag misstänker att det alltid är det. De klarar inte av att fylla evenemanget annars... 4 grupper med max 60 hojar i varje grupp.

Kan också vara intresserad! :D
Vad kostar kalaset?

Man betalar 500:- i förväg för att vara garanterad en plats. Visar det sedan ösregn och man vill hoppa av så gör man det och förlorar de 500:-. Dycker man upp så betalar man ytterligare 700:- på plats. Transport till och från ordnar man själv... släp rekommenderas :tummenupp

Ingen aning faktiskt. Honda academy? E det något för kortväxta :va

3/9 & 4/9 är det öppet för alla. Jag misstänker att det alltid är det. De klarar inte av att fylla evenemanget annars... 4 grupper med max 60 hojar i varje grupp.

Man betalar 500:- i förväg för att vara garanterad en plats. Visar det sedan ösregn och man vill hoppa av så gör man det och förlorar de 500:-. Dycker man upp så betalar man ytterligare 700:- på plats. Transport till och från ordnar man själv... släp rekommenderas :tummenupp

Honda skulle ha HONDA dagar där den 3-4/9 med samarbete med fiver. Kostar 2500 för bägge dagarna.

EDIT: Observera att det kostar 500 att förhandsboka genom Fiver och sedan ytterligare 900 att betala på banan. http://www.fiverracing.se/anmalan.aspx

Last edited:
Fin video Anthony :tummenupp Sorry Bjurling hoppas det inte gjorde för ont :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP