Knutstorp med SSEMSE 14/7-15/7

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Det har dykt upp en del trevliga bilder, tror de flesta från RoH har fastnat på någon, ja förutom Riddick då, det togs inga foton inne i restaurangen...
Snart kommer Riddicks vrede att bita oss alla i :arsele. Men gissa om jag fortsätter fnissa här borta på behörigt avstånd i norr?!? :tuttar

(till råga på allt gick Pedrosa och vann igår, hur togs det i det Riddickska kastellet tror ni? :tungan)

:D

:slagunderbältetsmiley :glömdet

Jamenpreciiiiiiis. :rofl
 

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Ort
Hemma
Hoj
CBR600RR
Snart kommer Riddicks vrede att bita oss alla i :arsele. Men gissa om jag fortsätter fnissa här borta på behörigt avstånd i norr?!? :tuttar

(till råga på allt gick Pedrosa och vann igår, hur togs det i det Riddickska kastellet tror ni? :tungan)

:D

Tyckte faktiskt att det var roligt att Pedrosa vann. Det är han väl värd. Däremot var jag inte lika glad att Lorenzo kom in före Stoner...


Mobbningen angående regnet stör mig inte det minsta. Låt dem skriva sig trötta :D
 

- Sebbe -

Tidsoptimist...
Gick med
1 Nov 2009
Ort
Österut
Hoj
Specialized 20 gear
Tyckte faktiskt att det var roligt att Pedrosa vann. Det är han väl värd. Däremot var jag inte lika glad att Lorenzo kom in före Stoner...

Pedrosa själv verkade inte tycka det var särskilt roligt :va Buttrare människa får man leta efter! Däremot tyckte jag det var riktigt roligt att Kung Lorenzo kom in före Moaner :yoparty
 

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Ort
Hemma
Hoj
CBR600RR
Pedrosa själv verkade inte tycka det var särskilt roligt :va Buttrare människa får man leta efter! Däremot tyckte jag det var riktigt roligt att Kung Lorenzo kom in före Moaner :yoparty

Lorenzo e ingen Kung. Kolla bara på hans fjanterier förra året. Ser ju lite bättre ut detta året dock.

Däremot är du bankungen i ROH. Tror vi ska börja kalla dig för Kungen :D
 

FunkyFreak

Våga vägra Facebook
Gick med
25 May 2007
Ort
Skåne
Hoj
(R1 -09 Såld), S1000RR -10 Till Salu, GSXR1100W -98
å van fan innebär fuskneger på drift?, snälla förklara. Brukar kunna skoja rätt så friskt om sånt men du dansar på tunn is!!!

Du har inte set mig va??? haha
Så tagga du ner istället, för jag skämtar bäst fan jag vill om mitt utseende.. ok!:)
 

FunkyFreak

Våga vägra Facebook
Gick med
25 May 2007
Ort
Skåne
Hoj
(R1 -09 Såld), S1000RR -10 Till Salu, GSXR1100W -98
nepp, har du sett mig? men förklara gärna vad fuskneger innebär. körde du runt med 10 kg "brun utan sol" eller?

De innebär mig på en ny girr för första gången på bana som var våt:gnissla
Glömde tillägga : En tvättäkta Skånsk fuskneger- Thats me:D
Farsan är en BlackIndien o mammsan Dansk/Svensk.
Det är ett Nic jag fick på Stippes för många härans årsen, då var du en bara en glimt i din fars ögon.
Men tog du illa vid dig så kan jag be om ursäckt gubben!:krama Ta inte åt dig av nån som skämtar om sig själv. Så ta mig inte på så fullt allvar...
Och om jag skulle vara på hal is...me dig? elr? Ääh Get Over It
Get Wel Soon! så ses vi på banan:tummenupp

Vad trevligt att ni var och körde ju :)
Eller körde och körde.........:arsele

Ja de var trevligt att "Segla":)
 
Last edited:

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Ort
I landet där man böjer bananerna
Hoj
Japanese steeeeeel
De innebär mig på en ny girr för första gången på bana som var våt:gnissla
Glömde tillägga : En tvättäkta Skånsk fuskneger- Thats me:D
Farsan är en BlackIndien o mammsan Dansk/Svensk.
Det är ett Nic jag fick på Stippes för många härans årsen, då var du en bara en glimt i din fars ögon.
Men tog du illa vid dig så kan jag be om ursäckt gubben!:krama Ta inte åt dig av nån som skämtar om sig själv. Så ta mig inte på så fullt allvar...
Och om jag skulle vara på hal is...me dig? elr? Ääh Get Over It
Get Wel Soon! så ses vi på banan:tummenupp



Ja de var trevligt att "Segla":)

en sak om man skämtar om sig själv. dock brukar sånt fungera dåligt på ett forum om man inte känner personen ifråga. majoriteten av de som kör hoj är i behov solskydd:arsele därför utgick jag ifrån att du var det också å då lockar inte en sån kommentar ett leende på mina läppar. Crap samma blir det nått mer banåka för dig i år så ses där. :krama
 

FunkyFreak

Våga vägra Facebook
Gick med
25 May 2007
Ort
Skåne
Hoj
(R1 -09 Såld), S1000RR -10 Till Salu, GSXR1100W -98
en sak om man skämtar om sig själv. dock brukar sånt fungera dåligt på ett forum om man inte känner personen ifråga. majoriteten av de som kör hoj är i behov solskydd:arsele därför utgick jag ifrån att du var det också å då lockar inte en sån kommentar ett leende på mina läppar. Crap samma blir det nått mer banåka för dig i år så ses där. :krama

Är det nån som kör med rumpan bar?? haha
Wel dom flesta i hbg campet vet och har hört mig skämta om de, tyvärr har jag inte fått träffa dig..än. Men det kommer och då kanske du inte reagerar så värst på min skämt längre:tummenupp
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top