Knutstorp med SSEMSE 14/7-15/7

Last edited:
När är flaggvakts mötet tro?
på SRW är det 10 min innan förarmötet. Kan tänka mig att det är samma pä knudan. Rätta mig om jag har fel maverick, så vi är där i tid
Ripster har rätt gällande SRW men på Knudan erbjuder vi "sovmorgon", vi kör flaggvaktsmöte 08:30 (samtidigt som förarmötet) och då skall ni vara inskrivna och klara.
Bege er till styrelsetältet för inskrivning, flaggvaktsmötet har vi vid depåchefsposteringen. Jag har pratat med våra DC, -=P-son=- och Quman, de föreslår transport i ett snöre bakom Saaben med saftblandarna påslagna. Funkar det? :D

Last edited:
1. - Sebbe -
2. vilse ( vi lånar dig från RR) - fredag
3. Maverick_ou812 - torsdag, fredag
4. aidem (kidnappad från RR) - fredag
5. -nemesis- - fredag, instruktör
6. VBK - fredag
7. Åsa - RoH wannabe... - torsdag, instruktör
8. Damma - fredag
9. sofiiiii - fredag
10. kimi - fredag
11. Bjurling - Fredag
12. Shululu - fredag
13. André_A - Fredag
14. Dede - Torsdag och fredag
15. Ticke - Fredag

Hålla alla glada! Nu är jag en Malmöit, men skriver lite endå:)

Håller mig nog lugn ett tag till.
Som det ser ut nu så visar det regn både för och eftermiddag.
Vill ju ha roligt på min första bankörning och ni kanske tycker det är roligt att trekka runder på pissblöt asfalt det gör därimot inte jag.
Hatar att köra i regn och med halvförsäkring så avstår jag nog blött underlag och tar den bandagen en annan gång, det kommer ju fler ;)

Haj po daj! Förstår precis hur du tänker där. Jag hade tänkt köra med min KinaPlastRetta själv nu på fredag (gul), så jag har beställt ett komplett sett kraschpuckar (Övre och Undre)från R&G + tre motor kåpor. Bara för att!!!
Men nu har jag fått min BMW så jag får ta den istället:yoparty
Utan puckar dårå:gnissla men men. Tänkte på om du var intresserad av dom så finnes dom hos Mitonga i Lomma. nytt i box. Med dom kan du kasa lite iaf, och sätta dig upp igen dra gärnet:banana:tummenupp
Mvh/Freddie

*Undrar om BMWens orginal blås klarar buller gränsen?:rolleyes:*

Är det så!? :) Låter fett:tummenupp:squid

Får väl göra ett försök och hitta puckar o kåpor..och stompgrip till BMWen:va:rolleyes::huvet

Hej! angående stompgrip rekommenderar jag motoactions produkt (Racegrip), ett ark kostar ca 250-300kr och du klipper ut formen hur du själv vill ha det. Annars kan du köpa något på Ikea som nödlösning till bandagarna :) Billigt skit! :tummenupp

Hålla alla glada! Nu är jag en Malmöit, men skriver lite endå:)

Haj po daj! Förstår precis hur du tänker där. Jag hade tänkt köra med min KinaPlastRetta själv nu på fredag (gul), så jag har beställt ett komplett sett kraschpuckar (Övre och Undre)från R&G + tre motor kåpor. Bara för att!!!
Men nu har jag fått min BMW så jag får ta den istället:yoparty
Utan puckar dårå:gnissla men men. Tänkte på om du var intresserad av dom så finnes dom hos Mitonga i Lomma. nytt i box. Med dom kan du kasa lite iaf, och sätta dig upp igen dra gärnet:banana:tummenupp
Mvh/Freddie

*Undrar om BMWens orginal blås klarar buller gränsen?:rolleyes:*

Har redan en Kinaplast edition, :D men tack ändån.

Hej! angående stompgrip rekommenderar jag motoactions produkt (Racegrip), ett ark kostar ca 250-300kr och du klipper ut formen hur du själv vill ha det. Annars kan du köpa något på Ikea som nödlösning till bandagarna :) Billigt skit! :tummenupp

Jaså..? ja jo jag har hört om nån man kan klippa ut sj och så. Velat ha dom genomskinliga tänkte ja, 545,- kan väl kanske va ok:)
Tack för tippset! :tummenupp

Har redan en Kinaplast edition, :D men tack ändån.

ja nu mena jag R&Gs motorkåpor. Såg att du inte har ram puckarna, och styrändarna och inga motorkåpor. Där skulle du haft skydd för motorn iaf. men men:)

*Tycker endå TawianFIATplatsten e snyggare!:arsele:D:krama

Last edited:
Lillkillen vill också köra runt runt runt!

1. - Sebbe -
2. vilse ( vi lånar dig från RR) - fredag
3. Maverick_ou812 - torsdag, fredag
4. aidem (kidnappad från RR) - fredag
5. -nemesis- - fredag, instruktör
6. VBK - fredag
7. Åsa - RoH wannabe... - torsdag, instruktör
8. Damma - fredag
9. sofiiiii - fredag
10. kimi - fredag
11. Bjurling - Fredag
12. Shululu - fredag
13. André_A - Fredag
14. Dede - Torsdag och fredag
15. Ticke - Fredag
16. Gtrpro - Fredag

ja det var en blöt dag minsann med en jäklamassa avåkningar i halkvänstern efter härnålen, vi var inte direkt uttråkade i torn 6 :banana
som tur var verkade ingen ha blivit skadad allvarligt iallafall, mest plast å sårad stolthet

då kör vi igen imorgon

ja det var en blöt dag minsann med en jäklamassa avåkningar i halkvänstern efter härnålen, vi var inte direkt uttråkade i torn 6 :banana
som tur var verkade ingen ha blivit skadad allvarligt iallafall, mest plast å sårad stolthet

då kör vi igen imorgon

Ja, vänstern efter hårnålen är hal som satan i regn, inte bara på två hjul utan även med fyra hjul i backen. Hoppas att man nämnde det på morgonens förarmöte.

Tack för en fantastisk jävla übergrym dag på Knudan. Klockrent med regnträning och 2 torra pass så att man fick bomba av sig. Tack alla RoH-are, denna dag kommer inte kommer glömmas!

Ja tack alla för en trevlig dag och tack Damma för att du är så positiv :tummenupp, det blev ju ett torr pass trots allt.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman