Knutstorp 20 augusti

Det är inte ett tvång att filma... :gnissla

Filma är kul! Kanske att vara det filmade objektet dock... ;)
Kanske ska testa å vända min kamera bakåt å få lite schyssta om körningsscener samtidigt som blacktriple filmar bakom dej när du kör om :D

\\ aste

Filma är kul! Kanske att vara det filmade objektet dock... ;)
Kanske ska testa å vända min kamera bakåt å få lite schyssta om körningsscener samtidigt som blacktriple filmar bakom dej när du kör om :D

\\ aste
Det där får vi photoshoppa ihop så det ser verkligt ut. :D

e de typ ente den snabbaste??? då hänger ja ju aldrig mä där ju....
varför kan man aldrig vara ute i tid:huvet
e de bara där de fins platser????
Jo, såäre:

"Nästa bankörningsarrangemang är 2009-08-20, Ring Knutstorp, klockan 09-16. Bokningssystemet är öppet för alla och just nu ser platstillgången ut så här:
Grupp Antal lediga platser
Gul (mellan) 0
Röd (snabb) 0
Vit (snabbast) 5
Röd2 (snabb nåt så inåthelvete, übersnabb alltså) 0

Last edited:
I morrn var det så dags. Vilka var det som oxå skulle köra? Blacktriple, -nemisis- och Maverick_ou812. Var det fler?

\\ aste - laddar i tvättstugan

I morrn var det så dags. Vilka var det som oxå skulle köra? Blacktriple, -nemisis- och Maverick_ou812. Var det fler?

\\ aste - laddar i tvättstugan

Holy rider ska också köra.

Tvättstugan? Hur laddar du där egentligen? För det är väl ändå inte höger sidoväska du syftar på när du säger tvättstugan? :tungan

Ska bli regn imorgon:arsele

Jo, eller hur... :rolleyes:

byvejr_dag1

Kom ut och titta om du har tid! :tummenupp

Holy rider ska också köra.

Gr8!

Tvättstugan? Hur laddar du där egentligen? För det är väl ändå inte höger sidoväska du syftar på när du säger tvättstugan? :tungan

Vet inte faktiskt. Grannen och henns dotter var oxå där... Gick just till Shell å köpte en Ben & Jerry Wich-glass. Så god! Den la sej allderles perfekt ovanpå våfflorna. Borde egenligen inte äta alls, behöver nog spara vikt tills i morgon ;)

\\ aste - lägger upp en annons på GSen

Vet inte faktiskt. Grannen och henns dotter var oxå där... Gick just till Shell å köpte en Ben & Jerry Wich-glass. Så god! Den la sej allderles perfekt ovanpå våfflorna. Borde egenligen inte äta alls, behöver nog spara vikt tills i morgon ;)

\\ aste - lägger upp en annons på GSen

Själv har jag bytt bromsvätska idag. Och bytt kåpglas till ett bubbelglas jag hade liggande.

Och såklart fyllt på tvåtaktsolja. :banana

Vi vanligt folk åker inte båt 6 mån om året och lever på det.... Jobbar ju:mad:

6 månader? Förra åter jobbade jag 3 månader övertid... :gnissla

I övrigt har du rätt att jag har 26 veckor betald semester per år.

Last edited:
Själv har jag bytt bromsvätska idag. Och bytt kåpglas till ett bubbelglas jag hade liggande.

Och såklart fyllt på tvåtaktsolja. :banana

6 månader? Förra åter jobbade jag 3 månader övertid... :gnissla

I övrigt har du rätt att jag har 26 veckor betald semester per år.

Och det där skulle få mig att må bättre:confused: Skulle inte hoppat av skolan i 5an ändå:rolleyes:

Ni som ska till Knutstorp imorgon, när sticker ni dit? Frågan är ställd för både dom som ska köra och för dom som planerar att titta på.

Jag räknar med att vara där strax efter 07. Anmälan, besiktning och förarmöte. Kaffe och en macka.

Första passet går ut 09 sen rullar det på fram till 16.

Ni som ska till Knutstorp imorgon, när sticker ni dit? Frågan är ställd för både dom som ska köra och för dom som planerar att titta på.

Tänkte försöka vara där strax efter 07 för att hinna med registrering och besiktning innan alla andra kommer. Fick bakläxa på kärvande gas sist, tog en stund å låna ihop verktyg och 5-56.
Körningen börjar kl 09

\\ aste - väntar på annonsbekräftelsen

Back