Knutstorp 20 augusti

Jag räknar med att vara där strax efter 07. Anmälan, besiktning och förarmöte. Kaffe och en macka.

Första passet går ut 09 sen rullar det på fram till 16.

Ok, då kanske vi ses där.. funderar på att sticka dit o kolla hur ni skrapar knäna! :D Är bara rädd att suget efter att köra bana kommer inte precis minska efter morgondagens titt! :gnissla Aja.. hehe

Ok, då kanske vi ses där.. funderar på att sticka dit o kolla hur ni skrapar knäna! :D Är bara rädd att suget efter att köra bana kommer inte precis minska efter morgondagens titt! :gnissla Aja.. hehe

Se till att ta lite bilder till oss som måste jobba vet ja...

Och det där skulle få mig att må bättre:confused: Skulle inte hoppat av skolan i 5an ändå:rolleyes:

Där har vi förklaringen... Ändå logisk..

Har jag tillräckligt med soppa i tanken så kommer jag också över. Finns en chans att det blir ecodriving över åsen.. :O

I hopp om att jag kommer så långt som till Åsen så tänker jag och Kriss samlas på YC kl9 och sedan köra dit... Om någon annan vill med men inte orkar vara där redan kl7...

Last edited:
Nu är klockan tidigt å jag har inte sovit mycket i natt. Men det kommer bli en fin dag för uteaktiviteter! :)

\\ aste - säljer GSen

Ja, då var allt packat. Ska bara dricka upp kaffet och få på skinnstället sen rullar jag iväg.

Ser ut att bli en fin dag idag! :banana

Jag ver tvungen att ta en bild med mobilen bara för att det såg så coolt ut med en stor BMW bland alla plastraketer. :yoparty
Ja det e dålig kvalitét men ändå.

Bifogat

• Foto059.jpg
    Foto059.jpg
    249.6 KB · Visningar: 77
Det var riktigt skojj på Knutstorp Ring även om jag inte körde.. hehe
Suget efter att köra bana blev inte mindre precis. :gnissla:D
Meningen var att jag skulle spela in video och ta massor med bra bilder, men så blev det inte eftersom grejjerna jag fick låna hade urladdat batteri och detta märkte jag inte förens när det var för sent! :( :huvet

Här kommer några bilder.. (så långt höll batteriet i foto maskinen)

OBS! Lägg märke till snubben i kallingar på kullen! :D (jag vet att jag kommer bli halshuggen p.g.a. detta) haha :tungan

Ni som körde idag! DUKTIGA NI VAR!!! :krama :tummenupp

Bifogat

• PICT5594N.jpg
    PICT5594N.jpg
    224.3 KB · Visningar: 71
  • PICT5595n.jpg
    PICT5595n.jpg
    164.5 KB · Visningar: 67
  • PICT5596n.jpg
    PICT5596n.jpg
    201.7 KB · Visningar: 64
  • PICT5597n.jpg
    PICT5597n.jpg
    178.4 KB · Visningar: 66
  • PICT5602n.jpg
    PICT5602n.jpg
    199.7 KB · Visningar: 77
  • PICT5601n.jpg
    PICT5601n.jpg
    196.3 KB · Visningar: 59
Last edited:
Aste... Hur gick det???

Jo, tack. Det gick bra. Solen sken, idel glada miner och jag kunde ju köra både dit å hem på samma hoj (inte alla förunnat), så jag är nöjd! :)

Tidsmässigt finns det mer å hämta, men det är ju som vanligt. Maskinen kan mer än människan. Mest imponerande var de två gamla 70-tals cyklarna från Triumph och Gilera som formligen piskade skiten ur allt och alla. Där fick vi för feta bakdäck och ny teknik :Bugar

\\ aste - on the highway to helg!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...