Knutstorp 20 augusti

aste

med HP2an går det ju att svänga oxå!
Gick med
25 Aug 2005
Hoj
BMW R1200RT 2007 & HP2 2006
Har den stora förmånen att ha väldigt snälla polare som gav mej en bandag på Knutstorp 20 augusti med SSEMSE i helgen som gick. Är det nån här som ska dit? Vilken grupp ska ni köra i? Själv har jag blivit bokad i röd... :confused:

\\ aste - kanske behöver ett skinnställ...

Vilken hoj ska du köra med?
Tror du kan få problem på den knixiga delen med Beemern i röd grupp.
Vet inte om jag ska köra än, såg däremot att -nemesis- var anmäld.

Har bara två bratwürstgrillare och köra med. Min RT å tantens GS. Så det får nog bli RTn. Körde gul sist å va varken snabbast eller långsammast, men bokaren hävdar att det inte ska vara några problem. Går ju inte att byta heller...

Jaja, kan väl inte bli mer än avstängd och få parkeringsböter :)

\\ aste

Har bara två bratwürstgrillare och köra med. Min RT å tantens GS. Så det får nog bli RTn. Körde gul sist å va varken snabbast eller långsammast, men bokaren hävdar att det inte ska vara några problem. Går ju inte att byta heller...

\\ aste

Skratt. du hänger av dom flesta på kurviga gatan med traktorerna:tummenupp

Måste ner och se detta...

Krille.

jag tror inte heller att du kommer att ha några större problem i röd grupp, visst... du blir säkert omkörd, o du kör om andra.. men lär knappast bli varvad av alla i gruppen

Det här måste jag se! :D
Lär väl förövrigt inte finnas några platser kvar för köra huh?.. :(

Gul gick full idag. Finns kvar i röd 2 (vad nu som skiljer röd och röd 2?) och vit.

\\ aste

jag tror inte heller att du kommer att ha några större problem i röd grupp, visst... du blir säkert omkörd, o du kör om andra.. men lär knappast bli varvad av alla i gruppen

Tack, det värmer! :D

Wilcan skrev:
1000spänn på att det kommer bli en samkörningstråd .. Tror nämligen att det är fler som är intresserade utav att se det här

Hjälp! :gnissla

\\ aste

Last edited:
Hmmm... detta måste man ju se.. Aste spöar hard core killarna i röd med sin R1200RT....

Last edited:
1000spänn på att det kommer bli en samkörningstråd :D.. Tror nämligen att det är fler som är intresserade utav att se det här :D

Bara så man förstår... Jag brukar vara duktikg på att missförstås som dryg och spydig, men inte denna gången...:banana:banana:banana

\\ aste
Jag tror ärligt du har roligare på GS:en men jag tror inte heller du får några problem.

Gul gick full idag. Finns kvar i röd 2 (vad nu som skiljer röd och röd 2?) och vit.

\\ aste
Det som skiljer röd och röd2 är ingenting egentligen, vi kör ett gemensamt förarmöte med alla i röd och sen delas gruppen med de som tror sig vara lite snabbare i en och de andra i röd2. Ärligt talat så tror jag inte det skiljer ett skit men det kan ju vara bra för någras ego att få köra i den snabbare av rödgrupperna. :rolleyes:

Vit är till för de riktigt snabba och då menar jag riktigt snabba. Tider en bit under 1:10 och ner till 1:03 är vanliga här (Sveriges allra allra snabbaste förare körde 59 - 1.00 tider i helgen på SM)

Edit: Ser nu att Per Björk ska köra i vit! :Bugar:skrämd

Last edited:
Bara så man förstår... Jag brukar vara duktikg på att missförstås som dryg och spydig, men inte denna gången...:banana:banana:banana

Tvärtom. Det finns inget mer underhållande än Aste som piskar vägbanorna med sin husvagn. Och som du ser, så är det rätt många som är sugna på att åka ner/upp för att se. Den mannen vet verkligen hur man kontrollerar en BMW, fascinerande att se på. :) Ni som varit med på TT vet vad jag snackar om.. :tummenupp

Back