Knutstorp 19/9 Bike Event

jag blev ledig på sön :hoppa så jag kommer nog å titter!!

Henke skrev:
Vilka tider är det ni kör?

Svårt att säga, börjar ju typ runt 08.00 sen kör vi ju 4 grupper om 20 min tror jag det e hela dagen typ fram till 16 eller så.
Har dålig koll jag bara kör :yoparty

Så nu e man hemma med nya ladyn...så vi ses på söndag om inte annat...har med däck till dig skutte... :tummenupp

Skutte skrev:
Svårt att säga, börjar ju typ runt 08.00 sen kör vi ju 4 grupper om 20 min tror jag det e hela dagen typ fram till 16 eller så.
Har dålig koll jag bara kör :yoparty
Svaret Henke är ute efter är ju 1,09,50 eller nå't :rolleyes:

Robz skrev:
Svaret Henke är ute efter är ju 1,09,50 eller nå't :rolleyes:

Robz 1.09.8 sist det var KM den 11/9 kan du tro vem som
skratta hela vägen hem :hihi
Skall försöka komma under 1.09 på söndag 19/9 om det inte regnar
isåfall max 1.15.0 :rofl

Skutte skrev:
Apapapapapapap ! :fatta! ( har lärat mig av en viss norrman )
Nu börjar det snart lukta rejs eller nått, att man skrapar kåpor kan bara bero på att man é litta trött i kroppen :rolleyes: .
Hastigheten é det ju inget fel på ( har jag hört )

Jag visste att någon skulle nappa..... :7peta :hihi :hihi

Hehehe... lite ironi har väl ingen dött av :tungan :tungan

GÖtt val thunderace :tummenupp och lycka till med ERFsatsningen, kommer nog till knudan när jag vaknat på söndag(jobbat natt) och kollar in er (tar tider på hondorna)...

// Jimmy(retta)

Jimmyretta skrev:

GÖtt val thunderace :tummenupp och lycka till med ERFsatsningen, kommer nog till knudan när jag vaknat på söndag(jobbat natt) och kollar in er (tar tider på hondorna)...

// Jimmy(retta)

:D Låter som en T.plan :tummenupp

Jimmyretta skrev:

// Jimmy(retta)

Du är alltid välkommen jimmy... :tummenupp

Zmurfen skrev:
1.05.5 - 1.06.5 siktar vi väl på.
Ska du köra Robz?
1. Du räknas inte :fatta! Proffs bör inte deltaga i SMC vurp o sladd kurs :arsele (EDIT: LR Bike sladd o vurp)
2. Nope - regnar varje gång jag är i närheten av Knudan eller Kågeröd :gnissla ... next year.... :yoparty

GSXR1100R skrev:
Sätt en bogserlina med boj på hojen så vi kan gräva fram dig ur bollhavet :D
Allt under 1.07.5 e bra,kungen får inte va snabbare :tummenupp
Visar laptimern mer så får du mer än gärna hämta upp mig i
bollhavet för då blir det ett "Do or Die" varv på slutet :D

Jäkla skit väder på morronen !! :gnissla
Känns som hela världen rasar *suck* hoppas ni som väl tog er ut fått köra nått varv med torr bana typ, själv fick det bli några timmar till i sängen :rolleyes:
Ja ja , nu skinner solen men va fan hjälper det :( får bli en liten tur ändå men knappast på bana då va :huvet

Skutte skrev:
Jäkla skit väder på morronen !! :gnissla
Känns som hela världen rasar *suck* hoppas ni som väl tog er ut fått köra nått varv med torr bana typ, själv fick det bli några timmar till i sängen :rolleyes:
Ja ja , nu skinner solen men va fan hjälper det :( får bli en liten tur ändå men knappast på bana då va :huvet

Verkar som om Team Castrol Honda satsar på att dom är så överlägsna att dom ej behöver träna. Mitt tips är att alla i teamet börjar dansa fint väder dansen inför nästa säsong då hela teamet är rädd för vatten. :rofl :rofl Tycker teamet borde skaffa sig en bättre manager som sätter lite press på dom. Vem tror på en hel säsong utan vatten från ovan.

Glenning skrev:
Verkar som om Team Castrol Honda satsar på att dom är så överlägsna att dom ej behöver träna. Mitt tips är att alla i teamet börjar dansa fint väder dansen inför nästa säsong då hela teamet är rädd för vatten. :rofl :rofl Tycker teamet borde skaffa sig en bättre manager som sätter lite press på dom. Vem tror på en hel säsong utan vatten från ovan.

Nix,jag lekte pappa och motivator förra helgen med kännt resultat...jag hade tyvärr bara slicks att tillgå så det kändes inte lönt att klabba med att ta sig dit för 2 torra pass...dem andra två e bara kärringar...Regndäck beställda.. :tummenupp

YappE skrev:
Hur många var det som tog sig ut till knudan idag. Fast vädret var som det var ?

Jag var där o körde torrt från 12 till 5 så det blev 5 pass med torrt.. kalaspuffar var det. fast föråkaren körde bara 1.10. så jag lade mig längst bar o körde mig upp. efter halva passet ville jag förbi föråkaren. men fick inte :fatta!
Kanon dag fast jag hade huvudvärk och trött som fan (kom från Tokholm i natt.)

Började som en bortkastad dag.. hela banan under vatten och regndäcken ville inte på!
men så klarna det upp o blev fantastiskt väder. Då jag delade hoj med Otee blev det bara ett pass för min del, förutom några sladdande varv i blötan, men uj vad kul det var... samma takt som en EU-moppe men jag blev polare med hojjen och knäpuckarna filades till rejält!

Precis som Kungen säger blev det kalaspuff väder på slutet :tummenupp Började morgonen med ett försök att sätta på regnisarna men hjulaxlen fram var ordentligt rundad så alla försök misslyckades och motivationen föll som fallskärmhoppare från skyn :4skrika
1:36 på torrdäcken i regn känns inte som en speciellt upphetsande tid :tomten
När det torra vädret tittade fram, så kom lite leenden upp i depån och tempot steg. Sista passet blev lite do or die över och klockan slutade på 11:or men lägg till en sekund så blir alla glada. Målet till nästa år är att ta sig under .05 på knudan omgående och det känns som ett verkligt mål.
Kungen, kom du hem???
GSXR1100R :fatta!
Till sist, tack till alla er som tog er ut under dagen och snackade lite :Bugar

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back